امام جمعه گرگان:

کمبودها، آموزش و پرورش را از اهداف والا دور نکند

۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۰:۱۹
کد خبر: ۴۵۹۹۵۳
کمبودها، آموزش و پرورش را از اهداف والا دور نکند
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با یادآوری جایگاه مهم آموزش و پرورش در انسان سازی، گفت: کمبودهایی در حوزه آموزش و پرورش وجود ندارد، ولی این کمبودها نباید جلوی اهداف والای آن را بگیرد.

به گزارش برنا، از دفتر امام جمعه گرگان آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار با مدیران آموزش و پرورش گلستان، خواستار ایجاد نگاه والا در این حوزه شد و ادامه داد: معلمان باید بدانند شغل آنها چه جایگاه مهمی است و وظیفه معلم فقط سر کلاس حاضر شدن و درس دادن نیست، بلکه انسان سازی است.

امام جمعه گرگان همچنین با گرامی داشت دهه امامت و تبریک عید غدیر، اظهار کرد: مساله امامت مهم است و درس های بسیاری دارد، باید جایگاه امامت و رهبری در اسلام بررسی شود زیرا در حل مشکلات راهگشا است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که شیعیان نگاه ویژه ای به امامت و رهبری دارند، افزود: یک نگاه درباره امامت وجود دارد و آن مدیریت جامعه است، اما این نوع نگاه سطحی است ،زیرا امامت و رهبری علاوه بر مدیریت، وظیفه تعالی جامعه را هم بر عهده دارد.

امام جمعه گرگان با تاکید بر این که شان امامت مدیریت مسائل شهری نیست، بیان کرد: وظیفه امامت هدف والایی است و آن مدیریت انسان ها می باشد.

آیت الله نورمفیدی با تاکید بر این که هدف امامت باید در بخش های مختلف تاثیر بگذارد ،گفت: به طور مثال باید سبک زندگی ما و حتی نوع معماری جامعه ما همسو با اصول اسلامی باشد و فرهنگ ریشه دار اسلامی را رواج دهیم و از فرهنگ غربی دور شویم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امامت باید در همه شئون زندگی ما وارد شود، ادامه داد: همه در این مسیر وظیفه داریم و باید این

نگاه را در زندگی خود بکار ببریم.

نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین گفت که باید این فرهنگ در جامعه ترویج شود که همیشه و در همه حال دنبال کسب علم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز