استاندار گلستان:

بزرگترین محصول نیروهای مسلح امنیت کشور است

۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۷:۳۱
کد خبر: ۴۵۹۹۵۹
بزرگترین محصول نیروهای مسلح امنیت کشور است
استاندار گلستان با گرامی داشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس و با تاکید بر ارزش و اهمیت امنیت موجود در کشور، گفت: بزرگترین محصول نیروهای مسلح، امنیت و آرامش جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسن صادقلو  استاندار گلستان در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: دفاع مقدس مکتب و دانشگاهی بزرگ است که دشمنان کشور درسهای آن را جدی گرفتند.

وی افزود: جنگ تحمیلی در شرایطی اتفاق افتاد که انقلاب هنوز در مطلع خود قرار داشت و آنچنان که باید و شاید استوار نبود و دشمن و در واقع امریکا و استکبار جهانی به فکر شکست انقلاب ایران بودند.

استاندار گلستان گفت: در آن روزها دشمنان فکر می کردند که می توان از شرایط کشور ایران سوء استفاده کنند و حتی پیش بینی فتح پایتخت را در ذهن داشتند اما جوهره ایمان، بصیرت و آگاهی ملت ایران زمینه ساز توفیق کشور ما در صحنه دفاع مقدس شد.

وی با بیان این که رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی تمام اصول انسانی را رعایت کردند و ارزش های انسانی را فراموش نکردیم، افزود: لطف و امداد الهی عامل مهمی در پیروزی ملت ما بود.

صادقلو یادآور شد: ملت ایران با باور قدرتمند حماسه ها و صحنه های عظیمی را در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی خلق کرد و در تمام عرصه ها با باور ،بصیرت، آگاهی و هوش ایرانی شعار «ما می توانیم» را تحقق بخشید.

همچنین در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی برگزار شد، فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران گفت: هشت سال دفاع مقدس سرشار از خاطرات مردمی است که عزت، آزادی و نهضت بزرگ سید الشهدا را در عمل نشان دادند.

امیر سرتیپ مهدی معمارباشی با اشاره به پیروزی حاصل شده در دفاع مقدس، گفت: ایران اسلامی پیروزی در دفاع مقدس را مرهون فداکاری مردان و زنانی است که با دست خاکی و با پیروی از ولی فقیه ، در مقابل استکبار جهانی ایستادند.

برنامه های هفته گرامی داشت دفاع مقدس از 31 شهریور ماه با رژه نیروهای مسلح بطور رسمی در سراسر کشور آغاز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز