مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

عزاداری متمرکز گرگان در روز تاسوعای حسینی برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۹:۳۷
کد خبر: ۴۶۷۵۱۴
عزاداری متمرکز گرگان در روز تاسوعای حسینی برگزار می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری مراسم عزاداری متمرکز سرور وسالار شهیدان در روز نهم محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا،حجت الاسلام نورالله ولی نژاد اظهار کرد: استان گلستان در ماه محرم میزبان برنامه های مختلف فرهنگی است که این برنامه ها توسط مساجد، هیئت های مذهبی و ... برگزار می شود.

ولی نژاد افزود: یکی از برنامه هایی که چندسالی است که اصرار داریم به شکل متمرکز برگزار شده وتبدیل به یک سنت شود، برگزاری متمرکز مراسم عزاداری در عاشورا و تاسوعای حسینی است.

وی تصریح کرد: چهار الی پنج سالی است که پیشنهاد برگزاری مراسم متمرکز عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا به شهرستان ها داده شده است تا در این روز تمام دسته جات و تشکلات دینی به شکل متمرکز به عزاداری بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: قرار بر این شد در سال جاری مراسم متمرکز عزاداری در شهرستان گرگان و تعدادی از شهرستان های دیگردر روز ۹ محرم یعنی روز تاسوعا برگزار شود.

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: مراسم متمرکز عزاداری در شهرستان گرگان در چهارراه میدان (میدان عباسعلی) راس ساعت ۹ صبح با همکاری اداره کل اوقاف، هیئت رزمندگان اسلام و سایر ارگان های نظامی و ... برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در روز عاشورا تعدادی دیگر از شهرستان ها از جمله رامیان، گنبدکاووس، مینودشت و آزادشهر برنامه متمرکز عزاداری برگزار می شود و همچنین برنامه نماز ظهر عاشورا همزمان با نماز ظهر در تمام شهرستان ها برگزار خواهد شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در پایان از برگزاری نماز ظهر روز عاشورا به امامت نماینده ولی فقیه در استان گلستان در خیابان امام خمینی گرگان خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز