استاندار گلستان:

سرمایه گذاری در ورزش، منافع ماندگار و طولانی مدت دارد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۱:۴۵
کد خبر: ۷۶۷۲۸۱
سرمایه گذاری در ورزش، منافع ماندگار و طولانی مدت دارد
استاندار گلستان گفت: سرمایه گذاری در ورزش، منفعت های ماندگار و طولانی مدت دارد و می تواند با پرواندن جسم و روح افراد، جامعه را از بروز آسیب های متعدد اجتماعی مانند اعتیاد و فسادهای فراوان مصون نگه دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از  گلستان ، سید مناف هاشمی روز یکشنبه در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: کمک به فرهنگ سازی انجام همیشگی و مداوم ورزش در جامعه ، مسوولیت همه ارگان ها و دستگاه ها به خصوص اداره کل ورزش و جوانان است که باید تلاش شود سهم ورزش در سبد زندگی خانوارها بیشتر از قبل شود .
وی گفت: افزایش زیرساخت ها و فراهم کردن امکانات در مناطق استان، مدال آوری ورزشکاران گلستانی در رویدادهای معتبر ورزشی مانند بازی های آسیایی و المپیک را آسان تر می کند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: استعدادهای ورزشی استان با برخورداری از امکانات حرفه ای و ضروری، بارور شده و می توانند در رقابت با حریفان داخلی و خارجی به بالندگی و رشد مطلوب رسیده و در تاریخ ورزش ماندگار شوند.
وی بیان کرد: یکی از نتایج مدال آوری و قهرمانی ورزشکاران گلستان، افزایش شور و نشاط در جامعه و ایجاد انگیزه در جوانان برای ورود حرفه ای به ورزش است .
26 مهر تا دوم آبان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده و در این هفته برای آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت جامعه به ورزش های همگانی، ویژه برنامه های ورزشی برگزار می شود.
 

012

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز