ساعت کاری ادارات در بوشهر تغییر کرد+جدول

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۳۰۳۱
ساعت کاری ادارات در بوشهر تغییر کرد+جدول
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر از تغییر ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر در روزهای شنبه و یکشنبه(4و5 مردادماه) از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۱ خبرد داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ حسن ابراهیمی در این باره اظهار داشت: با توجه به نامه وزارت کشور مبنی بر لزوم همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان‌ها و به استناد صورتجلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان  و بنا به درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان ساعات کاری اداره‌های این استان شنبه و یکشنبه ۴ و ۵ مرداد از ساعت ۶:۳۰ تا ساعت ۱۱ خواهد بود.

او از مدیران خواسته است، با توجه به اهمیت موضوع و لزوم صرفه جویی در مصرف برق مفاد بخشنامه را اجرا کنند و اداره‌ها در زمان اعلام شده تعطیل شوند.

ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر از ۳۰ تیر بنا به دستور استاندار و  پیشنهاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، برای تامین پایدار انرژی به ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ تغییر کرده و قرار بود تا پایان مرداد به همین ترتیب باشد.

پیش از این اداره‌های استان بوشهر از ۱۷ خرداد به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق و جلوگیری از خاموشی‌ها، ساعت کارشان ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین شده و  مقرر بود برنامه کاری تا پایان مرداد به همین شیوه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز