پدربزرگ و مادر بزرگ بی رحم نوه‌ ۱۱ماهه‌ی خود را داخل فر کباب کردند!+ عکس

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۰:۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۹۰۶۰
پدربزرگ و مادر بزرگ بی رحم نوه‌ ۱۱ماهه‌ی خود را داخل فر کباب کردند!+ عکس
کودکی 11 ماه ای به نام "ماگژیم ساکالکوو" که توسط مادرش به پدربزرگ و مادر بزرگش سپرده شده بود، با اتفاق بسیار عجیب و دردناکی مواجه شد.

به گزارش برنا؛ کودک خردسال توسط مادرش برای مراقبت به خانه ی پدر بزرگ و مادربزرگش در یکی از شهرستان های روسیه آمده بود؛ آمدنی که رفتن خوشایندی نداشت و او را دچار حادثه ای تلخ کرد.

"ماگژیم ساکالکوو" 11 ماهه توسط مادرش به مادر بزرگ و پدربزرگش سپرده شد تا آنها از او مراقبت کنند و مادر جوان برای انجام کاری به بیرون از خانه برود اما وقتی به آنجا بازگشت با صحنه ی هولناکی روبرو شد ؛ اثرات کودکش داخل فر اجاق گاز بود و خانه در وضعیت نامناسب.

"ویکتوریا " مادر کودک می‌گوید: وقتی به خانه بازگشتم متوجه شدم که فرزندم به داخل اجاق آشپزی انداخته شده و اتفاق دردناکی برای او رخ داده است؛ شوکه شده بودم و نمیدانستم چه شده و چه باید بکنم برای همین به سرعت با پلیس تماس گرفتم. با آمدن پلیس همسایه ها به آنجا آمدند و از صداهایی گفتند که شنیده بودند .

یکی از همسایه ها گفت که پدربزرگ کودک بینوا را دیده است که در حالت غیرطبیعی و مست وارد خانه شده و چند لحظه بعد صدای پرتاب چیزی را شنید اما نمیدانست ماجرا چیست و جرات دخالت به خود نداده بود .

پلیس این مادر بزرگ و پدر بزرگ متهم را در حالی که هنوز در وضعیت غیرطبیعی به سر می بردند بازداشت کرد و به مرکز کلانتری منطقه منتقل کرد تا به جرم آنها رسیدگی شود.

در گزارشات منتشر شده جزئیات بیشتری از وضعیت کودک عنوان نشده است و تنها اشاره به این شده است که کودک جان خود را در به دلیل مستی پدر و مادربزرگش از دست داده .

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز