این پدر و مادر دوقلوهای ۳ ساله‌شان را در قفس نگهداری می‌کردند + عکس

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۵۷۳۰
این پدر و مادر دوقلوهای ۳ ساله‌شان را در قفس نگهداری می‌کردند + عکس
پدر و مادری برزیلی به علت کار سخت دوقلوهای سه ساله خود را هر روز در قفسی چوبی به مدت چند ساعت حبس می کردند که توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش برنا؛ یکی از عواملی که می توانند می توانند بر روی خلق و خوی انسان ها موثر باشند،تربیت و رفتار پدر و مادر آنها است که به شخصیت آنها در آینده شکل می دهد.

اما با این وجود،متاسفانه گاهی اوقات ما خبرهایی را می شنویم و یا در صفحات مجازی می بینیم که یک پدر و مادر بطور بی رحمانه و ظالمانه ای با فرزند خود رفتار می کنند که می تواند منجر به ایجاد احساس بسیار بد و دردناکی در ما شود.

روز گذشته خبری از رفتار نامناسب پدر و مادری با فرزندشان در صفحات مجازی منتشر شد که توانست منجر به واکنش تعداد زیادی کاربر شود.

این پدر و مادر برزیلی که هر دو در زمینه کشاورزی شاغل هستند،قبل از رفتن به محل کارشان ابتدا فرزندان دوقلو 3 ساله خود را در یک قفس چوبی که درون آن به دو قسمت تقسیم شده بود و هیچ بالش و یا اسباب بازی نبوده،زندانی می کردند و سپس به محل کارشان می رفتند که از تصاویر ثبت شده می توانید کار ظالمانه این پدر و مادر مشاهده کنید.

پس از انتشار این خبر،پلیس برزیل برای دستگیری این پدر ومادر اقدام کرد که در نهایت در شب گذشته آنها را بازداشت نمود.جالب است بدانید که پدر و مادر دوقلوهای 3 ساله در مورد کار ظالمانه خود این چنین گفتند:"ما برای انجام کارهای روزمره خود مجبور بودیم تا آنها را در قفس نگهداریم تا برایمان مشکل ساز نشوند".

اینک این پدر و مادر ظالم در بازداشتگاه هستند و پلیس برزیل هنوز هیچ اطلاعاتی از آنها منتشر نکرده است و فرزندان آنها نیز هم اکنون در پرورشگاه هستند تا وضعیت پدر و مادرشان مشخص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز