پیشنهاد جالب یک سایت خبری برای وداع خانواده های جانباختگان نفتکش سانچی

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۹:۵۸
کد خبر: ۶۶۳۶۲۹
پیشنهاد جالب یک سایت خبری برای وداع خانواده های جانباختگان نفتکش سانچی
گلباران محل غرق شدن کشتی نفتکش سانچی با حضور خانواده قربانیان این فاجعه دریایی می تواند مرهمی بر زخم های دل آنان باشد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا،  پایگاه اطلاع رسانی رکنا به کمیته ویژه رسیدگی به نفتکش سانچی که ربیعی وزیر راه با دستور رییس جمهور در راس آن قرار دارد پیشنهاد کرد  تا خانواده های 32 خدمه کشتی سانچی را به محل حادثه در آب های چین ببرند تا در مراسم باشکوهی محل مدفون شدن عزیزانشان در عمق دریا را گلباران کنند.

 

از روزی که همه روزنه های امید برای زنده ماندن خدمه ایرانی نفتکش سانچی از بین رفت همه ایران سیاهپوش شد و همه مردم از هر قشری خود را عزادار دلاوردان دریا دانستند و با خانواده های آنها ابراز همدلی کردند.

فضای مجازی پر شد از صحنه مویه های زنان و مردانی که جگرگوشه هایشان فرسنگ ها دورتر از آنها در دل دریا فرو رفته و برای همیشه خاموش شدند.

داغ دیدن خیلی سخت است و سخت تر دور ماندن از نشانه ای از اجساد قربانیان این حادثه است شهدایی که در راه خدمت برای وطن خود خطر مرگ و شهادت را به جان خریدند و با چشم پوشاندن از خانواده هایشان دل به دریای نامرد زدند و در افق برای همیشه به پرواز بدون بازگشت درآمدند.

و حالا سنگینی وظیفه ای بر دوش ملت و دولت است ملت تا توانسته اند همراه خانواده دلاوران دریا اشک ریختند و نوبت به دولت رسیده که نه تنها از لحاظ مسائل مالی پیگیر حق و حقوق خانواده های بازماندگان باشد بلکه از لحاظ معنوی به آنان آرامش بدهد و به نظر می رسد حضور این عزیزان در محل حادثه که فاصله کمی با پیکرهای بی جان خدمه نفتکش سانچی دارد و گلباران آنجا می تواند آرامشی را بر دلهای آنان بدهد.

امیدواریم این پیشنهاد از سوی رکنا مورد پذیرش نماینده دولت در این پرونده غمبار قرار گیرد و شاهد یک تشییع باشکوه در محل حادثه تلخ نفتکش سانچی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز