صعود راه و شهرسازی گلستان به فینال لیگ دسته یک کشتی

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۰:۰۹
کد خبر: ۷۳۰۲۰۹
صعود راه و شهرسازی گلستان به فینال لیگ دسته یک کشتی
تیم کشتی راه و شهرسازی گلستان با شکست تیم هیات کشتی بندرگز موفق شد به فینال لیگ دسته یک کشتی کشور راه یابد که با کسب این نتیجه به لیگ برتر کشتی کشور نیز راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا، رقابت‌های نیمه نهایی لیگ دسته یک کشتی کشور صبح امروز در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان پیگیری شد.

این رقابت‌ها که در دو دیدار برگزار شد، تیم‌های راه و شهرسازی گلستان با هیات کشتی بندرگز و تیم‌های پتروشیمی بهشهر با تیم شهر بی‌نقطه ساری با هم رقابت کردند.

در کشتی اول تیم کشتی پتروشیمی بهشهر موفق شد تیم کشتی شهر بی‌نقطه ساری را شکست دهد و به فینال این دوره از رقابت‌ها راه یابد و در دیدار دوم نیز تیم کشتی راه و شهرسازی گلستان برابر تیم کشتی بندرگز پیروز شد و به فینال راه یافت.

با فینالیست شدن دو تیم کشتی راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر، این دو تیم به لیگ برتر کشتی کشور صعود کردند و باید عصر امروز در دیدار فینال برای کسب مدال طلا به روی تشک بروند.

دیدار دو تیم هیات کشتی بندرگز و تیم شهر بی‌نقطه ساری نیز عصر امروز برگزار خواهد شد و دو تیم برای کسب مدال برنز مسابقات و سهمیه حضور در لیگ برتر کشتی رقابت‌ خواهند کرد که به طور قطع دیدار جذاب و حساسی خواهد بود.

دیدارهای رده‌بندی و فینال این دوره از مسابقات از ساعت 17 در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد و مسابقات از شبکه تلویزیونی گلستان و شبکه تلویزیونی ورزش به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

گفتنی است، حضور هواداران و علاقه‌مندان به کشتی برای مشاهده این مسابقات رایگان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز