مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:

«امیرحسین عشقی» در لیست ۱۲ نفر نهایی تیم ملی بسکتبال نوجوانان قرار گرفت

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۹:۲۲
کد خبر: ۷۳۲۰۰۸
«امیرحسین عشقی» در لیست ۱۲ نفر نهایی تیم ملی بسکتبال نوجوانان قرار گرفت
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و در پی تماس رئیس فدراسیون بسکتبال، «امیرحسین عشقی» در لیست 12 نفره اصلی تیم ملی بسکتبال نوجوانان برای حضور در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از  گلستان ،بهمن طیبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان در خصوص پیگیری‌های انجام شده برای حذف نام «امیرحسین عشقی» بازیکن گلستانی از لیست 12 نفره تیم بسکتبال نوجوانان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در پی تماس رئیس فدراسیون بسکتبال، نام این بازیکن خوب گلستانی در لیست 12 نفره اصلی تیم ملی بسکتبال نوجوانان قرار گرفت و وی به همراه تیم ملی در مسابقات بسکتبال غرب آسیا که در گرگان برگزار می‌شود حاضر خواهد بود.

وی ادامه داد: این دیدارها از پنجم تا 11 مردادماه در گرگان برگزار خواهد شد و هر روز دو دیدار در نوبت عصر برگزار می‌شود.

گفتنی است، در حالی نام امیرحسین عشقی از لیست 12 نفره تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان حذف شده بود که وی در لیست 15 نفره قرار داشت و تا روزهای آخر نام وی جز 12 نفر اصلی بود و پس از حضور تیم ملی در گرگان مشخص شد نام این بازیکن خوب کشورمان از لیست نهایی تیم ملی بسکتبال نوجوانان حذف شده است.

در حالی که سرمربی تیم ملی کشورمان معتقد است وی به دلایل فنی و اختلاف سطح کیفی از لیست 12 نفره حذف شده که نام امیرحسین نصیرایی بازیکن هم پست عشقی در لیست 12 نفره اصلی قرار گرفت.

نصیرایی پسر سرپرست تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان است.

 

11

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز