با برگزاری مجمع انتخاباتی

«سیدکریم حسینی» رئیس هیات گلف گلستان شد

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۷:۵۰
کد خبر: ۷۳۲۰۱۳
«سیدکریم حسینی» رئیس هیات گلف گلستان شد
«سیدکریم حسینی» با کسب 11 رای اعضای مجمع هیات گلف گلستان به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  گلستان ، مجمع انتخابات هیات گلف گلستان صبح امروز با حضور سرپرست فدراسیون گلف و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و اعضای مجمع انتخابات این هیات برگزار شد.

در این جلسه سید کریم حسینی با کسب 11 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات گلف گلستان انتخاب شد و اعضای مجمع انتخاب هیات رئیسه را نیز به وی تفویض کرند.

گفتنی است، در این رای‌گیری یک رای سفید و چهار رای به نام «فرهاد بایلری» دیگر کاندیدای این سمت به ثبت رسید و «جواد حاتمی» نامزد دیگر انتخاب این سمت نیز در مجمع از شرکت در رقابت انصراف داد.

بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این جلسه اظهار کرد: کار هیاتی یک کار جمعی است و تمام اعضای مجمع باید به رئیس هیات برای انجام مسوولیت‌ها همراهی و همکاری کنند.

وی ادامه داد: فضا و امکانات این رشته ورزشی خاص و ویژه است و باید هیات به دنبال مشارکت بخش خصوصی برای حمایت مالی برود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: احساس می‌کنیم شهرستان‌های استان در رشته گلف خیلی فعال نیستند و نیاز است این رشته ورزشی با اقدامات موثر توسعه پیدا کند.

طیبی گفت: در گلف عضو تیم ملی داریم اما باید اتفاقات فراتر از آنچه انتظار داریم برای این رشته ورزشی در استان گلستان رخ دهد و این خوب نبست که چند ورزشکار ثابت داشته باشیم و در مسابقات مختلف همین تعداد ورزشکار را اعزام کنیم.

وی اضافه کرد: ما هم در اداره‌کل به هیات کمک می‌کنیم و امیدوارم با کمک همدیگر بتانیم این رشته ورزشی را به جایگاه اصلی خودش برسانیم.

 

1111

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز