عادل مجللی:

آمادگی خوبی برای موفقیت در جاکارتا دارم/ امیدوار به کسب مدال هستم

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۵۶:۴۴
کد خبر: ۷۳۷۹۸۴
آمادگی خوبی برای موفقیت در جاکارتا دارم/ امیدوار به کسب مدال هستم
کانوسوار گلستانی تیم ملی قایقرانی گفت: آمادگی خوبی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا دارم و به کسب مدال در این رقابت‌ها امیدوار هستم.
به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان ، عادل مجللی اظهار کرد: اردوی پایانی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی از چهارم مردادماه در دریاچه آزادی تهران آغاز شده و تا ۲۴ مردادماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: من به همراه پژمان دیوسالار، ترکیب تیم ملی کانو دونفره ۲۰۰ متر مردان ایران را در بازی‌های آسیایی تشکیل می‌دهیم که رقابت‌های این ماده ۹ و ۱۰ شهریور برگزار خواهد شد.
مجللی تصریح کرد: در رقابت‌های کاپ جهانی با آمادگی نسبی شرکت کرده بودم اما با اردوهای مداومی که پشت سر گذاشتیم به آمادگی کامل برای حضور در بازی‌های آسیایی رسیده‌ام.
وی ادامه داد: فدراسیون قایقرانی تا این لحظه حمایت‌های لازم را برای موفقیت تیم ملی در بازی‌های آسیایی انجام داده و از شرایط خوبی برخوردار هستیم.
دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در ماده کانو تک نفره ۲۰۰ متر گفت: در این دوره بازی‌های آسیایی کانوی تک نفره ۲۰۰ متر حذف شده و باید در کانوی دو نفره ۲۰۰ متر شرکت کنم که خوشبختانه به هماهنگی خوبی با پژمان دیوسالار رسیده‌ایم.
مجللی بیان کرد: با تمرینات سرعتی و پرفشار به پیک مورد نظر بدنی برای حضور در مسابقات دست یافته‌ایم و امیدواریم با کسب مدال به ایران بازگردیم.
وی یادآور شد: شناخت خوبی نسبت به حریفان داریم و تمام تلاش خود را برای برافراشتن پرچم مقدس کشورمان انجام خواهیم داد.
 

sport-6152454-0

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز