رئیس فدراسیون بسکتبال:

داوران در لیگ برتر ارزیابی می‌شوند/ آغاز فعالیت هشت پایگاه استعدادیابی در نیمه دوم سال

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۴۷:۲۲
کد خبر: ۷۵۳۹۵۳
داوران در لیگ برتر ارزیابی می‌شوند/ آغاز فعالیت هشت پایگاه استعدادیابی در نیمه دوم سال
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: داوران و مربیان در لیگ برتر پیش رو ارزیابی می‌شوند تا بهترین‌ها برای قضاوت بازی‌های حساس و هدایت تیم‌های ملی انتخاب شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان، رامین طباطبایی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان درباره نحوه انتخاب بازیکنان در تیم‌های ملی در رده‌های مختلف اظهار کرد: همیه بهترین‌ها در تیم‌های ملی انتخاب می‌شوند و ما نیر با انخاب کادر فنی سعی می‌کنیم بهترین انتخاب را برای تیم‌های ملی داشته باشیم و در کار کادر فنی دخالتی نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: استان گلستان دارای استعدادهای بسیار خوبی است و به نظر من در این عرصه باید بهتر عمل کند تا با معرفی استعدادهای بسیار خوبی بتواند در تیم‌های ملی بازیکنانی را داشته باشد.

رئیس فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: برای کشف و پرورش استعدادها، هشت پایگاه استعدادیابی را در چهار منطقه کشور در نظر گرفتیم که در هر منطقه یک پایگاه به عنوان پایگاه لیدر انتخاب شده است و این پایگاه‌ها در نیمه دوم سال کارشان را آغاز خواهند کرد.

طباطبایی درباره اشکالات وارده به سطح داوری بسکتبال کشورمان بخصوص در لیگ‌های برتر گفت: در فصل پیش رو داوران و مربیان ارزیابی می‌شوند تا هم بهترین داوران برای بازی‌های حساس انتخاب شوند هم بهترین مربیان بتوانند در تیم ملی بکارگیری شوند.

وی درباره بی‌توجهی به داران بسکتبال استان گلستان : گفت: هیات بسکتبال استان باید فعالیت خوبی داشته باشد و داورانشان را به فدراسیون معرفی کنند و در کلاس‌ها شرکت کنند و ما هم از تمام داوران استفاده خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز