تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن

پیروزی نمایندگان والیبال ساحلی ایران در بازیهای دوستانه

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۲:۴۵
کد خبر: ۷۵۹۸۳۹
پیروزی نمایندگان والیبال ساحلی ایران در بازیهای دوستانه
تیم‌های ملی والیبال ساحلی کشورمان در بازی‌‌های دوستانه پیش از آغاز بازی‌های تور تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان، مسابقات تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن از فردا 11 مهرماه جاری با حضور 13 تیم از کشورهای مختلف آغاز خواهد شد.

با انصراف دو تیم از قزاقستان و دو تیم عمان، تعداد تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها به 13 تیم کاهش یافت و این مسابقات با حضور یک تیم از جمهوری چک، یک تیم از ساحل عاج، دو تیم از تایلند، هشت تیم از ایران و یک تیم از قزاقستان برگزار خواهد شد.

با توجه به انصراف تیم‌های و حذف جدول مقدماتی، تمامی تیم‌ها از فردا  در قالب جدول اصلی در دو نوبت صبح و عصر با هم به رقابت می‌پردازند و در روز پایانی نیز دیدارهای فینال و رده بندری در تاریخ 13 مهرماه برگزار خواهد شد.

به منظور آمادگی هرچه بیشتر تیم‌های شرکت کننده در مسابقات، بازی‌های دوستانه‌ای تدارک دیده شد که تیم‌ها امروز در پنج بازی تدارکاتی در زمین شماره دو محل برگزاری مسابقات به مصاف هم رفتند

تیم ملی نوجوانان ایران و جوانان ایران نیز برای آمادگی هرچه بیشتر و پشتوانه‌سازی بهتر تیم‌های ملی در سال‌های آینده برای نخستین‌بار در این رقابت‌ها حاضر شده‌اند که تیم ملی نوجوانان ایران موفق شد در بازی دوستانه امروز برابر ساحل عاج با نتیجه دو بر یک پیروز شود.

تیم ملی جوانان ایران نیز برابر تایلند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و ایران 3 نیز با نتیجه دو بر صفر تایلند را شکست داد.

در بازی پایانی دوستانه امروز نیز تیم ملی ایران پنج برابر تیم جمهوری چک به میدان رفت که با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.

گفتنی است، قرعه‌کشی مسابقات با حضور نماینده تیم‌ها تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز