شرکت صنایع غذایی سحر همدان حامی ورزش و سلامتی

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۶۶۷۸۲
شرکت صنایع غذایی سحر همدان حامی ورزش و سلامتی
روزگذشته به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش همایش پیاده روی خانوادگی با حضور 500 تن از مدیران و پرسنل این شرکت برگزار شد و کارکنان این شرکت در فضایی دوستانه و مفرح مسافت میدان قائم تا تپه عباس آباد را پیاده روی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ یکی از شرکت های بزرگ استان که علاوه بر عرصه تولید در رشد نشاط جامعه ورزشی استان و جوانان نقش قابل توجهی داشته باشند بی ترید شرکت سحر همدان بوده است که با ورود در عرصه ورزش حرفه ای و همگانی حضوری موثر و مثبت در ورزش استان و حتی کشور داشته است.

در همین راستا روزگذشته به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش همایش پیاده روی خانوادگی با حضور 500 تن از مدیران و پرسنل این شرکت برگزار شد و کارکنان این شرکت در فضایی دوستانه و مفرح مسافت میدان قائم تا تپه عباس آباد را پیاده روی کردند.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی سحر همدان در این برنامه گفت: عرصه صنعت و تولید کشور در رشد نشاط جامعه ورزشی کشور و جوانان نقش قابل توجهی داشته باشند تا با رشد نشاط در بین جوانان، شاهد حماسه اقتصادی و سیاسی باشیم و جوانان ایران در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی، حضوری موثر و مثبت داشته باشند.

مسعود توتوچیان گفت: در حال حاضر با تمرکز زیادی بر روی ورزش و مسائل فرهنگی مشغول فعالیت در این شاخه هستیم و ورود در حوزه مسئولیت های اجتماعی از وظایف مهم بخش خصوصی در عصر کنونی است و باید بخشی از اهتمام خود را در این زمینه صرف کنند و نقش خود را در بالابردن و ارتقاء سطح اجتماعی، فرهنگی و رفاهی جامعه بکار بگیرند.

وی اظهار کرد: فعالیت های ورزشی نشاط بخش در کنار تولید و صنعت و برنامه ریزی اقتصادی مورد توجه است و علاوه بر بهبود روحیه جوانان و کاهش بزهکاری ها، موجب رونق تولید و صنعت کشور، رشد صادرات و معرفی کالاهای ایرانی می شود و نام های تجاری کشور، به طور مستمر در محافل اجتماعی و ورزشی و در رسانه ها، بازتاب وسیع خواهد یافت.

وی افزود: علت اصلی برنامه های ورزشی که در این چند ساله اجرا شده و هم چنان ادامه دارد حمایت از ورزش استان است تا بتوانیم در ورزش در سطح کشور و حتی در سطح بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی سحر همدان گفت: همانطور که صنعتگران برای تولید بیشتر و رونق تجاری نیاز به حمایت های دولتی دارند قطع یقین ورزش نیز می تواند در رونق تجاری صنعتگران سهیم باشد و ما حمایت از ورزش را وظیفه خود می دانیم.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی سحر همدان خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت و توسعه ورزش همگانی در کشور جدا از ورزش حرفه ای، با دیدی همگانی تر از گذشته به ورزش نگاه می کنیم و در این عرصه نیز حضوری فعال داشتیم و با برگزاری همایش های پیاده  روی گامی بلند در حمایت از ورزش همگانی برداشته ایم.

وی ابزار امیدواری کرد: امیدواریم هر قدمی که برای ورزش استان خصوصاً ورزش همگانی برمی داریم قدم جدیدی باشد و در بحث ورزش در استان شاهد شکوفایی و نوآوری باشیم و آینده ی زیباتری برای ورزش و جوانان داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز