کلینیک ویژه «دیابت» در همدان افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۳:۲۷
کد خبر: ۷۶۷۲۴۱
کلینیک ویژه «دیابت» در همدان افتتاح شد
ناهید کوثری از افتتاح کلینیک ویژه «دیابت» در هفته دیابت در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل انجمن دیابت استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از داروهای بیماران دیابتی زیرپوشش بیمه نیست و به همین دلیل مشکلاتی وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل کمبود داروها انسولین بیشتری در اختیار بیماران دیابتی قرار نمی‌گیرد.

وی از افتتاح کلینیک ویژه دیابت در هفته دیابت در استان خبر داد و افزود: 23 آبان‌ماه روز جهانی دیابت نامگذاری شده که به همین مناسبت به مدت یک هفته برنامه‌هایی را در دستور کار داریم.

مدیرعامل انجمن دیابت همدان با اشاره به اینکه با افتتاح کلینیک ویژه که دارای داروخانه است، امیدواریم مشکل بیماران از نظر کمبود دارو رفع شود، گفت: در این کلینیک با حضور پزشک، ویزیت بیماران دیابتی انجام و دیگر خدمات ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه کلینیک ویژه دیابت در درمانگاه مهدیه همدان در منطقه خضریان افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: حضور متخصص چشم، درمان زخم پا و... از مزایای این کلینیک خواهد بود.

کوثری با اشاره به اینکه 30 مهرماه در سالن همایش‌های بیمارستان فرشچیان «سینا» همدان کلاسی برای بیماران دیابت برگزار خواهیم کرد، افزود:‌ تست فشار خون و قند خون رایگان را در این مراسم انجام خواهیم داد.

 

نظر شما
پرونده ویژه