معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود خبر داد :

۶ فوتی و ۱۰مصدوم در ۶ تصادف شرق سمنان

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۴۹:۲۲
کد خبر: ۷۸۹۰۲۲
۶ فوتی و ۱۰مصدوم در ۶ تصادف شرق سمنان
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: از 6 حادثه ترافیکی24 ساعت گذشته در شرق استان سمنان ،چهار حادثه درون شهری و بقیه برون شهری بودند که 2 فوتی و 10مصدوم بر جای گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت:واژگونی پراید در جاده شاهرود به آزاد شهر در محدوده روستای گورخان شاهرود ،ساعت هشت و 43 دقیقه صبح امروز چهار مصدوم برجا گذاشت.
او افزود: امدادرسانان پایگاه جاده ای اورژانس 115 شاهرود با 2دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و پس از انجام کارهای نخستین مصدومان را به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل کردند.
سلمانپور در ادامه اضافه کرد:در ساعت 19 و 14 دقیقه یکشنبه نیز در جاده سراسری تهران - مشهد در محدود روستای ابراهیم آباد شهرستان میامی براثر برخورد موتورسیکلت با کامیون سه تن مجروح شدند.
او تاکید کرد: براثر شدت جراحت در این تصادف یکی از مجروحان که راکب موتور سیکلت بود جان باخت.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: ساعت 14 و 47 دقیقه عصر یکشنبه در جاده پادگان امام رضا(ع) در روستای دیزج این شهر براثر واژگونی موتور سیکلت راکب آن که نیز فوت کرده است.
سلمانژور افزود: ساعت 20و 17 دقیقه شب گذشته نیز براثر واژگونی سمند در جاده روستای دیزج از توابع شاهرود یک خانم 33 ساله از ناحیه سر و دست مصدوم شد که با آمبولانس اورژانس 115 برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شد .
او ادامه داد:در 2 تصادف درون شهری موتور سیکلت با خودروی پراید، عصر یکشنبه در شاهرود 2 نفر مجروح شدند که باآمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان امام حسین(ع) این شهر انتقال داده شدند. 
اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در 2شهرستان شاهرود و میامی به مردم خدمات ارایه می کند.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 15پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز