انتصاب سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۴:۳۰
کد خبر: ۷۸۹۲۰۱
انتصاب سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان
طی حکمی از سوی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، اسماعیل کمشی حاجی آبادی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان معرفی شد.
به گزارش خبر گزاری برنا از سمنان؛محسن جهانشیر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با صدور حکمی ضمن انتصاب اسماعیل کمشی حاجی آبادی به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان از زحمات محسن مفتاح مسئول سابق این اداره قدردانی کرد.
در بخشی از حکم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان آمده است: نظر به تعهد و تجربه جنابعالی در امور اجرایی ،به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی از تاریخ 25/9/1397 به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان منصوب می‌ گردید. باتوجه به اهمیت و جایگاه ورزش و جوانان در جامعه، امید است با اتکا به خداوند متعال و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، تعامل مناسب با مقامات محلی و بهره‌مندی از همکاری پیشکسوتان و کارکنان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش و جوانان آن شهرستان موفق و مؤید باشید .
 کمشی حاجی آبادی دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی ، مربی تیم ملی کاراته و عضو تیم ملی کاراته بوده و پیش از این در سمت های مختلفی همانند معاون ورزش اداره کل وزش و جوانان استان گلستان ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان و مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه مشغول فعالیت بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز