مسابقات انتخابی جودوی بزرگسالان استان سمنان برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۵:۴۴
کد خبر: ۷۹۰۱۲۰
مسابقات انتخابی جودوی بزرگسالان استان سمنان برگزار می‌شود
رئیس هیأت جودوی استان سمنان با بیان اینکه مسابقات انتخابی جودوی بزرگسالان استان هفتم دی‌ماه برگزار می‌شود، گفت: نفرات برتر به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سعید کرکه‌آبادی در تشریح برنامه‌های هیأت جودوی استان سمنان، اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در قالب برگزاری مسابقات استانی و اعزام تیم‌ها به رقابت‌های کشوری در ماه آینده داریم.

رئیس هیأت جودوی استان سمنان با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی جودوی بزرگ‌سالان استان هفتم دی‌ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: نفرات برتر دهه نخست بهمن‌ماه در قالب تیم استان به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی لرستان اعزام می‌شوند.
کرکه‌آبادی با تأکید بر اینکه مسابقات جودوی قهرمانی کشور در بخش بانوان در دهه نخست بهمن‌ماه با چند روز فاصله نسبت به رقابت‌های مردان باز هم به میزبانی لرستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: قطعاً سمنان هم به این مسابقات تیم اعزام خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مسابقات جودوی کارگری دی‌ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات مرتبط با کار ما نیست و درمجموع تمام مسابقات ما برگزار شده است.
رئیس هیأت جودوی استان سمنان با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌های مربیگری جودو را در دستور کار داریم، اضافه کرد: آزمون مربیگری دان را برگزار خواهیم کرد.
کرکه‌آبادی تأکید کرد: هدف از برگزاری کلاس‌های آزمون مربیگری، ارتقای سطح دانش مربیان استان سمنان با مبانی روز جودو در سطح بین‌الملل است تا هم‌طراز با فضای حاکم بر جودوی جهان رشد کنیم و آموزش‌ها در این مسیر هدایت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز