فرماندار مهدیشهر:

فعالیت سمن ها عامل نشاط افزایی جامعه است

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۸:۵۸
کد خبر: ۷۹۱۱۴۰
فعالیت سمن ها عامل نشاط افزایی جامعه است
فرماندار مهدیشهر گفت: افزایش نشاط اجتماعی در جامعه با مشارکت حداکثری خیّران و هم افزایی دولت با سازمان های مردم نهاد حاصل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛حسن ارگی اظهار داشت : سازمان های مردم نهاد نقش غیرقابل انکاری در افزایش نشاط اجتماعی در جامعه دارد و مسئولان از این ظرفیت ها نهایت بهره را ببرند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل اساسی افزایش بزهکاری های اجتماعی کاهش کیفیت برگزاری بازی های بومی و محلی و نحوه آیین های با محوریت نشاط اجتماعی در استان ها است، گفت: سمن ها با ورد به این عرصه می توانند آیین هایی از این دست را با محوریت مردم زنده و پویا نگهدارند.
فرماندار مهدیشهر ادامه داد: استفاده از ظرفیت جوانان در اجرای برنامه های خیرخواهانه در اولویت قرار گیرد و فرمانداری مهدیشهر از اندیشه و توان این قشر از جامعه برای افزایش نشاط اجتماعی نهایت بهره را می برد.
ارگی با بیان اینکه مسئولان برای اجرای طرح های مختلف اقتصادی و اجتماعی به توانمندی جوانان اطمینان داشته باشند، افزود: بسیاری از اموری که به افزایش نشاط اجتماعی در جامعه می انجامد، با افکاری به روز به بخش خیّران و سازمان های مردم نهادهای جوان واگذار کرد.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری تاکید فراوانی بر حضور خیّران در صحنه های مختلف اجتماعی دارند و با توجه بیش از پیش به این راهبردهای حکیمانه می توان برای توسعه روزافزون این نظام مقدس در ابعاد مختلف گام برداشت.
ارگی خاطرنشان کرد: سابقه مهدیشهر در اجرای طرح های خیرخواهانه چشمگیر است و تنها انجمن مستقل خیّران مسکن ساز کشور در این شهرستان راه اندازی شد.
فرماندارمهدیشهر تصریح کرد: توجه به اهمیت سلامت اجتماعی مردم در اولویت نهادهای اجرایی قرار گیرد و در کنار توجه به معیشت و مسایل اقتصادی باید به نشاط اجتماعی مردم توجه ویژه ای داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز