معاون استاندار سمنان:

سطوح مدیریتی استان و مردم در جریان سفر رئیس جمهور و اجلاس سراسری نماز خوش درخشیدند

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۳:۳۷
کد خبر: ۷۹۱۶۲۶
سطوح مدیریتی استان و مردم در جریان سفر رئیس جمهور و اجلاس سراسری نماز خوش درخشیدند
جلسه شورای عالی نماز استان و مراسم تجلیل از خادمان اجلاس سراسری نماز با حضورنماینده ولی فقیه در استان،دکتر سعید ناجی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری،اعضای ستاد اقامه نماز کشور و استان،و جمعی از مدیران یکشنبه دوم دیماه در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم با اشاره به تاثیرات معنوی نماز در زندگی فردی و اجتماعی جامعه یادآور شد:در نظام دینی و حکومت اسلامی که امر حکومتداری را در اختیار ما قرار داده،هیچ بهانه ای وجود ندارد که در زمینه برپایی نماز در جامعه کوتاهی شود.

سعید ناجی با بیان این نکته که اگر می خواهیم نماز تاثیر خود را در جامعه نشان دهد نیاز به تقویت این اتفاقات در جامعه هستیم،افزود:اگر کم توجهی به این امر صورت نگیرد،نماز باید بتواند در حوزه های مختلف انسان را از انحراف مسیر اصلی دور کند.

وی با اشاره به این موضوع که همه تلاشها باید منتج به آثار و برکات معنوی و رفتاری نماز در جامعه شود خاطرنشان کرد:باید از دل نماز، تاثیرات بیشتر و پرنفوذتری برای جامعه و استان استخراج کرد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار با تاکید بر این موضوع که باید تلاش شود این اجلاس در سطوح مختلف آن دنبال شود تصریح کرد:از این همه تلاش و هزینه انجام شده برای اجلاس نماز باید بتوان از دل آن تاثیرات مفیدتری برای سراسر کشور و استان استخراج کرد که هم ثواب معنوی و هم تاثیرات آن در جامعه ملموس تر شود.

ناجی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش ها و هدایت های نماینده ولی فقیه در استان،و همه دست اندرکاران در برگزاری باشکوه اجلاس نماز و نیز سفر پربرکت ریاست جمهور به استان سمنان، به بعد معنوی اجلاس نماز و نیز اهمیت سفر ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد:حجم سنگین کار انجام شده متوجه دستگاههای اجرایی و استانداری بود که در تمام ارزیابی های صورت گرفته نتایج نشان از آن دارد که سطوح مدیریتی استان در این رابطه خوش درخشید که جای قدردانی و سپاسگزاری دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز