در راستای طرح تنظیم بازار

توزیع بیش از چهارهزار حلقه لاستیک در استان سمنان

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۱:۱۴
کد خبر: ۷۹۲۵۴۷
توزیع بیش از چهارهزار حلقه لاستیک در استان سمنان
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از توزیع بیش از چهار هزار حلقه لاستیک در راستای طرح تنظیم بازار در این استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛حمیدرضا مداح با اعلام این خبر گفت: در جهت حمایت از ناوگان حمل و نقل و در راستای اهداف و مصوبات تنظیم بازار ، تعداد چهار هزار و 240 حلقه لاستیک سنگین و نیمه سنگین با قیمت دولتی بین رانندگان درون و برون شهری استان توزیع شده است.

او با اشاره به اهمیت و ضرورت تامین و توزیع برخی کالاهای اساسی در راستای تنظیم بازار و نوسانات موجود در بازار مصرف ، افزود: تاکنون افزون بر 86 تن گوشت گرم وارداتی ، 297 تن گوشت منجمد گوساله و حدود 540 تن مرغ منجمد در سطح واحدهای صنفی و فروشگاهی توزیع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: همچنین در طرح ضیافت و ایام محرم و صفر حدود 500 تن برنج و 117 تن شکر در سطح استان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: بمنظور نظارت هرچه بیشتر بر واحدهای عرضه کننده محصولات تنظیم بازاری ، واحد بازرسی اتاق اصناف و واحد بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در کلیه شهرستانها تشدید بازرسی و نظارت مستمر از واحدهای صنفی را بعمل می آورند و هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، مراتب را با شماره 124 ستاد خبری سازمان صمت استان اعلام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز