در دانشگاه سمنان برگزار شد

سمینار توسعه گردشگری سمنان در افق ۲۰۲۰

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۴:۲۸
کد خبر: ۷۹۲۹۵۰
سمینار توسعه گردشگری سمنان در افق ۲۰۲۰

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛در این سمینار یک روزه با حضور مسئولان اجرایی استان در بخش گردشگری ، فعالان صنعت گردشگری و جامعه هتلداران استان چالش ها و موانع تحقق اهداف گردشگری سمنان در افق 2020 طرح و بررسی شد .

جهانشاهی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در این سمینار با اشاره به ظرفیت های بی بدیل این استان در حوزه گردشگری و لزوم توجه به توسعه گردشگری ، استفاده از کمک­ها و خدمات دانشگاه سمنان برای رونق بیش از پیش این بخش را مهم ارزیابی کرد و گفت : تدوین پایان نامه های مرتبط با این حوزه کمک خوبی برای توسعه صنعت گردشگری در استان سمنان است .

در این سمینار سرمایه گذاران بخش خصوصی هم بر تعیین چگونگی همکاری های بین دانشگاه سمنان و بخش خصوصی و راهکارهای ارتقای این همکاری ها تأکید کردند .

همچنین در این سمینار مقرر شد نشست های مشترک بخش خصوصی گردشگری و دانشگاه سمنان در فواصل زمانی منظم با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با حوزه های عملیاتی صنعت گردشگری برگزار شود .

یاد آور می شود ؛ چندی پیش تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه سمنان  و اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با هدف گسترش همکاری علمی و آموزشی و نیز استفاده مطلوب از امکانات، تجهیزات، متخصصین و کارشناسان طرفین برای توسعه و رونق صنعت گردشگری استان و آشنایی عملی دانشجویان رشته های مرتبط با  فعالیتهای این اداره کل  منعقد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز