قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر

پایان ساخت پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال۹۸

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۴:۳۹
کد خبر: ۷۹۷۰۰۶
پایان ساخت پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال۹۸
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر: با دستور رئیس جمهور پرونده مسکن‌های مهر تا پایان سال۹۸ بسته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛احمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای مسکن استان سمنان گفت: سرکشی به استان ها و رسیدگی به روند ساخت و اتمام ساخت و ساز واحدهای مسکونی مهر در دستور کار جدی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر همچنین درباره وضعیت مسکن مهر استان سمنان گفت: خوشبختانه واحدهای بلامعارض استان سمنان تاکنون به اتمام رسیده و حدود 350واحد در دست احداث بوده که با جمع بندی امروز این واحدها تا پایان سال تکمیل می شود. 
وی افزود: باقیمانده واحد ها یا دارای مشکلات قضایی اند و یا بدون متقاضی اند که بخشی از واحدهای بدون متقاضی از طریق کمیته امداد واگذار می شود.  
اصغری مهرآبادی تصریح کرد: خوشبختانه در سمنان عملکرد خوبی در ساخت پروژه ها بوده و تا پایان سال پروژه ها بلامعارض تکمیل می شود. 

علیرضا آشناگر استاندار سمنان هم با تاکید بر حل مشکلات مسکن های مهر نیمه تمام در استان سمنان گفت: اولویت اجرای پروژه های مسکن مهر با پروژه های نیمه تمام و پروژه های با پیشرفت زیاد است.
آقای دهقان سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی استان هم در این جلسه گفت: در سایت های مسکن مهر استان تاکنون 11باب مدرسه با اعتبار 140میلیارد ریال، پنج باب کلانتری با اعتبار 23میلیارد ریال و 13باب مسجد ساخته شده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز