طی نه ماه سال جاری؛

واحدهای صنفی متخلف در استان سمنان بیش از ۲۰۰میلیارد ریال جریمه شدند

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۷:۵۰
کد خبر: ۷۹۹۸۵۸
واحدهای صنفی متخلف در استان سمنان بیش از ۲۰۰میلیارد ریال جریمه شدند
معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 40 هزار و 148 مورد بازرسی و جریمه بیش از 200میلیارد ریالی واحدهای صنفی متخلف در نه ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت: در این بازرسی ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده است تعداد 2هزار و 97 مورد پرونده تخلف ثبت شد.

وی گفت: این بازرسی ها به منظور رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها در قالب طرح های مختلف صورت گرفته است که بیش از 2500 مورد تخلف شناسایی شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اذعان داشت: این تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه ، عدم ارائه فاکتور و عرضه ، فروش و نگهداری کالای قاچاق و غیره به ارزش ریالی 204 میلیارد و 990 میلیون ریال کشف که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت تعداد 1978 مورد شکایت مردمی به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی (ستاد خبری) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شده است که توسط بازرسان و کارشناسان این اداره رسیدگی و بررسی شده است.

مهدی یحیایی تأکید کرد: هم استانی ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، موارد را با شماره تلفن گویا 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز