رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان؛

میوه شب عید استان سمنان تامین شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۰:۲۸
کد خبر: ۸۰۰۸۳۹
میوه شب عید استان سمنان تامین شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تامین میوه شب عید این استان گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده می‌توان گفت که میوه شب عید استان سمنان تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سید حسن میرعماد در حاشیه برگزاری نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از موارد مطرح شده در کارگروه تنظیم بازار استان موضوع میوه شب عید بود که بحث های لازم در خصوص این مهم در این جلسه انجام شد.

وی با اشاره به روند تامین میوه شب عید در استان سمنان تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته همه ۳۵۰ تن سیب تأمین شده برای بازار شب عید در استان سمنان وارد این استان شده و هم اکنون در سردخانه‌های استان سمنان ذخیره‌سازی شده است و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به روند ذخیره سازی پرتقال مورد نیاز برای بازار شب عید این استان تصریح کرد: تمامی پرتقال مورد نیاز بازار شب عید در استان سمنان خریداری شده و در روزهای آینده وارد این استان می شود.

میرعماد با بیان اینکه موضوع توزیع گوشت قرمز منجمد یکی دیگر از مباحث مطرح شده در کارگروه تنظیم بازار استان سمنان بود افزود: در این راستا نیز مقرر شد ضمن افزایش ۵۰ درصدی میزان گوشت منجمد توزیعی در بازارهای استان سمنان، کنترل بیشتری بر نحوه توزیع آن از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان انجام شود.

وی از اختصاص ۱۵ درصد سهمیه لاستیک یارانه‌ای استان سمنان به حمل و نقل درون شهری خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان مقرر شد تا این میزان از سهمیه لاستیک یارانه‌ای استان سمنان به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری اختصاص یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت انبارهای کالاهای اساسی این استان تصریح کرد: انبارهای کالاهای استراتژیک و اساسی استان سمنان مملو از این کالاها بوده و هیچ نگرانی برای تأمین آن در استان سمنان وجود ندارد.

میرعماد با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ تن گوشت قرمز منجمد در سردخانه های استان سمنان ذخیره‌سازی شده است از ذخیره‌سازی بیش از ۴۰۰ تن گوشت مرغ در سردخانه های این استان خبر داد و افزود: استان سمنان همچنین در ذرت، جو، گندم، برنج، شکر، کنجاله سویا و دیگر کالاهای استراتژیک مورد نیاز هیچ مشکلی نداشته و انبارهای این استان مملو از این کالاهاست.

 

نظر شما