فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی خبرداد:

شبکه فرهیختگان نیروی انتظامی در استان

۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۱:۰۲
کد خبر: ۸۰۱۵۲۷
شبکه فرهیختگان نیروی انتظامی در استان
شجاع، از راه‌اندازی شبکه فرهیختگان نیروی انتظامی در استان خبر داد و گفت: در این شبکه 290 نفر از اقشار مختلف در 15 طیف شامل سخنرانان، مبلغان، تواشیح، گروه‌های سرود، فیلمسازان، قاریان، حافظان، نویسندگان، موذنان و دیگر اقشار جذب و آموزش دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ همایش فرهیختگان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با حضور مقامات عالی در سالن اجتماعات بنیاد شهیدخراسان جنوبی برگزار شد.

سردار مجید شجاع فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: رویکرد دشمن به ویژه آمریکا در 40 سال گذشته انقلاب اسلامی این بوده که نگذارند پنج گامی که تا رسیدن به حکومت اسلامی به وسیله انقلاب اسلامی است محقق شود.

وی گفت: از پنج گام تاکنون انقلاب اسلامی و نظام با لبیک گفتن مردم ایران محقق شده اما برای رسیدن به سه گام دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی که توسط رهبری مشخص شده هنوز فاصله داریم. 

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در گام تمدن اسلامی جایگاهی برای نیروی انتظامی و پلیس در تراز اسلامی ترسیم شده و اقدامات موثری از سال‌های  گذشته توسط سازمان عقیدتی سیاسی انجام شده است. وی خیرخواهی، امر به معروف و نهی از منکر و رسیدن به پلیس در تراز اسلامی را از اهداف اصلی شبکه فرهیختگان نیروی انتظامی دانست و افزود: گفتمان سازی، فرهنگ مقاومت و پایداری، ساده زیستی از دیگر اهداف اصلی این شبکه است. فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی اظهارداشت: در طول عمر 40 ساله انقلاب، آمریکای جهان خوار منافع خود را مورد تهدید دیده و به دنبال ریشه‌کنی نظام و انقلاب بوده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز