رئیس هیئت کبدی خراسان جنوبی در مجمع سالیانه خبرداد:

فعالسازی ورزش کبدی در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی تاپایان سالجاری

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۱:۳۰
کد خبر: ۸۰۱۶۸۴
فعالسازی ورزش کبدی در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی تاپایان سالجاری
رئیس هیئت کبدی خراسان جنوبی نیز در این مراسم از فعالسازی ورزش کبدی در 11 شهرستان خراسان جنوبی تا پایان سال خبرداد و بیان کرد: دوره مربیگری ورزش کبدی برای معلمان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ صبح امروز مجمع سالیانه هیئت کبدی خراسان جنوبی با حضور عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ایران، مهران پور معاون امور ورزش استان خراسان جنوبی و کلیه نمایندگان شهرستانی، ورزشکاران در باغ فتح بیرجند برگزار شد.

علیرضا کاظمی رئیس هیئت کبدی خراسان جنوبی نیز در این مراسم از فعالسازی ورزش کبدی در 11 شهرستان خراسان جنوبی تا پایان سال خبرداد و بیان کرد: دوره مربیگری ورزش کبدی برای معلمان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

وی به تقویم سالیانه اشاره کرد و گفت: 11 اعزام ورزشی را در سال آینده پیش بنینی کردیم. وی افزود: 10 مسابقه در رده های متخلف سنی در استان با اعتبار 160 میلیون ریال پیش بینی کردیم.

کاظمی بیان کرد: 12 دوره کلاس آموزشی و مربیگری درجه 3 در شهرستان طبس برگزار خواهیم کرد و به درخواست روسای هیات شهرستانی می توانیم دوره های داوری و مربیگری را در شهرستان های دیگر استان برگزار کنیم.

رئیس هیئت کبدی خراسان جنوبی از المپیاد کبدی برای سال آینده خبرداد و بیان کرد: بازی های کبدی در تقویم آموزش و پرورش دانش آموزی در مشهد مقدس جا گرفته است و ما هم تیم اعزام خواهیم کرد.

وی گفت: 4 همایش با همکاری شهرداری، جشنواره، همایش پیاه روی را در شهرستان ها و مرکز استان با اعتبار 60 میلیون ریال پیش بینی کردیم.

کاظمی در سال گذشته 18از  بانو و 20 مرد بیمه شده سازمان یافته در ورزش کبدی خبرداد و بیان کرد: اکنون 104 بانو و 58 مرد ورزشکار فعال و سازمان یافته در خراسان جنوبی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز