سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

رسانه ها باید از راه صحیح به برخی مباحث وارد شوند

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۱:۴۹
کد خبر: ۸۰۴۹۴۷
رسانه ها باید از راه صحیح به برخی مباحث وارد شوند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: رسانه ها باید از راه صحیح به برخی مباحث وارد شوند و مطالبات را به درستی بیان کنند تا منفعتی برای استان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، روز شنبه عصرانه کاری اعضای خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی  با محمدرضا حسنی مقدم سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در هتل سپهر برگزار شد.

محمدرضا حسنی مقدم سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: گاهی مشکلات به شکلی از سوی رسانه ها منعکس می شود که اگرچه باعث ترغیب خواننده می شود اما به صلاح شرایط امروز جامعه نیست. 

وی با بیان این که همواره خبرنگاران از پاسخ ندادن مدیران گلایه دارند گفت: این کار مسئولان صحیح نیست و باید پاسخگو باشند اما از طرفی انتظار می رود رسانه ها نیز در مسیر اطلاع رسانی درست به مردم با مدیران همراهی کنند. 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، انعکاس و انتشار درست وقایع را یک هنر برای خبرنگاران دانست و تاکید کرد: باید رسانه ها تلاش کنند در شرایط فعلی جامعه، فضایی برای سوءاستفاده ایجاد نشود. 

وی با انتقاد از برخی رفتارهای رسانه ای به خصوص در مباحث امنیتی گفت: موضوعی که به نیروی هوایی مرتبط بود و در برهه ای هم برای آن تیتری از سوی رسانه ای زده شد، خالی از اشکال نبود. 

حسنی مقدم ادامه داد: برخی تصمیمات آن هم در خصوص مسائل امنیتی در جایی گرفته می شود که همه ملاحظات رعایت شده و نباید از دید منفی به آن نگریسته شود.

وی از برگزاری جمع های صمیمی خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد و افزود: نشست صمیمی دیگری هم به صورت ویژه با خبرنگاران برای طرح برخی مسایل برگزار می کنیم. 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان این که ما از مشکلات نمی ترسیم گفت: گاهی نیاز است برخی مسایل و اطلاعات به خبرنگاران داده شود تا ورود بهتری به آن مباحث داشته باشند و مطالبه گری را به شکل صحیح انجام دهند. 

وی اظهار داشت: تشکل های مختلف اگر مشکلات و گلایه های خود را با کد بدهند، در چارچوب وظایف، دستگاه ها را برای حل آنها هماهنگ می کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز