نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی برگزار شد؛

تاسیس خانه جوان در کلیه شهرستان های خراسان جنوبی تا پایان سال ۹۷

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۳:۵۴:۲۸
کد خبر: ۸۰۸۵۹۶
تاسیس خانه جوان در کلیه شهرستان های خراسان جنوبی تا پایان سال ۹۷
مهران سرپرست، با اشاره به خانه های جوان به عنوان یکی از مراکز فعالیتی حوزه سمن ها در سراسر کشور افزود: در بحث خانه جوانان اقدامات خوبی صورت گرفته که انتظار است تا پایان سال تمامی شهرستان ها به خانه جوان مجهز شوند و امور مربوطه، به خود سمن ها واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و مریم مهرور معاون جوانان و امور فرهنگی و زینی سرپرست حراست اداره کل ورزش و جوانان استان، نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی برگزار شد.
در این جلسه، مهران سرپرست، با اشاره به خانه های جوان به عنوان یکی از مراکز فعالیتی حوزه سمن ها در سراسر کشور افزود: در بحث خانه جوانان اقدامات خوبی صورت گرفته که انتظار است تا پایان سال تمامی شهرستان ها به خانه جوان مجهز شوند و امور مربوطه، به خود سمن ها واگذار شود.
وی اظهار کرد: انتظار می رود در مجموع دستگاههای اجرایی باید همکاری بهتری با سمن ها داشته و با نگاه همکاری و مشاوره، فعالیت هایی که بایستی در حوزه جوانان پیگیری شود به سمن ها محول گردد.
وی با اشاره به اینکه تشکل های مردم نهاد باید پل ارتباطی میان دولت و جوانان باشند اظهار داشت : همه دستگاه های اجرایی باید از سمن ها حمایت کرده و سمن ها نیز وظایف و تکالیف خود را به خوبی انجام دهند و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
سرپرست اضافه کرد: امیدواریم با ایجاد گفتمان مشترک و حضور فعال و گسترده سازمان های مردم نهاد در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و کمیته های تخصصی ذیل این ستاد، شاهد حمایت از جوانان استان بالاخص نخبگان آن، توسط سازمان های مردم نهاد بعنوان نمایندگان این قشر از جامعه باشیم.
مدیر کل ورزش و جوانان در پایان از معاون فرهنگی و امور جوانان خواست این جلسات به صورت مستمر برگزار گردد
در این جلسه، دبیران سمن ها به ارائه دیدگاهها و نقطه نظرات و انتقادات خود پرداختند و برگزاری جلسات منظم مدیرکل با سمن ها، پیگیری بهتر طرح ها سمن ها از وزارت جهت جذب اعتبار و سرعت بخشیدن به روند ثبت سمن هاو... را خواستار شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز