مدیر کل استاندارد یزد:

اعتماد حلقه اتصال تولید کنندگان و استاندارد است

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۹:۳۰
کد خبر: ۸۰۸۸۵۶
مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: اعتماد متقابل و همکاری های دوجانبه، حلقه اتصال صاحبان صنایع، ارایه دهندگان خدمات واستاندارد استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمد حسین ماجدی اردکانی مدیر کل اداره استاندارد استان یزد اظهار داشت: هدف از بازدیدها، تعامل و تبادل نظر با صاحبان صنایع و خدمات استان و آگاهی یافتن  از مشکلاتی است که به طور مستقیم یا غیر مستقیم برروند انجام استاندارد اثر می گذارند .

دبیر شورای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: متولیان استاندارد استان یزد در شرایط فعلی اقتصادکشور،ضمن ایجاد همدلی و دادن مشاوره های لازم، یارو یاور آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی  هستند که همواره در مسیر و چار چوب استاندارد گام بر می دارند و مجری قوانین هستند.

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: اعتقاد راسخ داریم، حمایت ازآندسته واحدهای تولیدی و خدماتی که  استاندارد ها را رعایت می نمایند،سبب می شود تااز بروزمشکلات اجتماعی بعدی حاصل از تعطیلی این واحدها ،خصوصا بیکاری کارگران و کارکنان جلوگیری به عمل می آید.

وی ادامه داد: متصدیان آزمایشگاه ها و شرکت های بازرسی ونمونه برداری همکار ، و همچنین مسئولین و کارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد نهایت تلاش خویش را دارند تا استمرار و تضمین کیفیت فرآورده های تولیدی و خدمات استان محفوظ باشد،که در این صورت است که قادر هستیم سطح و درجه اعتماد شهر وندان به تولیدات داخل راارتقاء بخشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: خوشبختانه براساس پایش های صورت گرفته توسط کارشناسان امر، حدود 15 درصد واحدهای تحت پوشش استاندارد یزد، در نمونه برداری های ادواری صورت گرفته هیچ گونه نتیجه آزمون مغایر استانداردی نداشته اند و در واقع 100 درصد استاندارد بوده اند.

ماجدی اردکانی در پایان گفت: بر اساس همین پایش 15 درصد واحدهای تحت پوشش استاندارد یزد ،درلبه سطح پایین استاندارد و 70 درصد مابقی نیز  نیاز به حمایت به منظور رسیدن به حد استاندارد های مربوطه رادارند،که با توجه به عزم جدی دولت و حمایت هایی که صورت می گیرد وهمچنین تدینی که در مردمان یزد وجود دارد، امیدواریم که  به سرعت به آمارهای بهتری دست یابیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز