به همت اداره کل کار و دانشگاه بیرجند صورت گرفت:

دومین کافه کارآفرینی خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند افتتاح شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۲:۱۹
کد خبر: ۸۱۱۲۷۴
دومین کافه کارآفرینی خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند افتتاح شد
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از رافتتاح دومین کافه کار آفرینی استان در دانشگاه بیرجند در راستای ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از رافتتاح دومین کافه کار آفرینی استان در دانشگاه بیرجند  در راستای ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی خبرداد.

عباس رکنی با بیان اینکه ایجاد، توسعه و تقویت کارآفرینی در دانشگاه ها به عنوان ضرورتی انکار ناپذیر بوده و تاکنون تدوین و اجرای طرح ها و پژوهش های کاربردی در حوزه کارآفرینی در دانشگاه های کشور کمترصورت گرفته است گفت:  ایجاد مراکزی تحت عنوان کافه کارآفرینی در دانشگاه ها با رویکرد توسعه فرهنگ کارآفرینی و شناسایی حلقه مفقوده ارتباط دانشگاه با صنعت، پیشنهاد شده است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: براساس مطالعات جدید، همکاری بین سه بخش صنعت، دانشگاه و دولت، برای اصلاح ساختار اقتصاد ایران و حرکت از اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد خلاق و دانش محور الزامی است.

وی افزود: برهمین اساس و به منظور بیان ضرورت ها و جلب توجه جدی مسئولان و مدیران ارشد آموزش عالی و همچنین افزایش سطح دانش و بینش نسبت به مهارت های کارآفرینانه در سطوح مختلف مدیریتی در میان دانشجویان دومین کافه کارآفرینی استان با همکاری این اداره کل و همت دانشگاه بیرجند راه اندازی شد.

عباس رکنی گفت: از اهداف مهم تاسیس این مرکز برگزاری مجموعه متنوعی از برنامه های آموزشی و ترویجی کارآفرینی، نشست های تخصصی، گردهمایی ها، سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی و ارتباط بیشتر بخش صنعت و دولت با دانشگاه های استان می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز