به مناسبت بزرگداشت دهه فجر؛

برترین تیراندازان استان سمنان معرفی شدند

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۴:۵۵
کد خبر: ۸۱۱۵۰۳
برترین تیراندازان استان سمنان معرفی شدند
رقابت‌های آزاد تیراندازی استان سمنان بزرگداشت دهه فجر با معرفی برترین‌ها پایان یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛این رقابت ها در 2رشته تفنگ بادی و تپانچه در سالن شهدای گمنام سمنان و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
در این رقابت ها عاطفه سلطانیه از دامغان مقام اول رشته تفنگ رده سنی بزرگسالان را کسب کرد.
در این رشته زهرا لجرانپور از گرمسار و ساجده خراسانی از سمنان به ترتیب مقام دوم و سوم  شدند.
صفورا فرخ و سمانه ملکی تیراندازان دامغانی مقام اول و دوم رشته تپانچه رده سنی بزرگسالان را کسب کردند و الهه شادلو از گرمسار سوم شد.
فاطمه قدرتی از دامغان، فاطمه میراخورلی از گرمسار و کوثر طاهر دیگر تیرانداز دامغانی در رشته تپانچه رده سنی جوانان و نوجوانان مقام های اول تا سوم را کسب کردند. 
سیروس نفری از گرمسار مدال طلای این رقابت ها را در رده سنی بزرگسالان رشته تفنگ بادی از آن خود کرد و حامی یحیی و مصطفی امینی هر 2 از دامغان به ترتیب جایگاه دوم و سوم دست یافتند.
رجبعلی برزگر از سمنان، محمد بشیری و محمود باقرنژاد تیراندازان دامغانی مقام های اول تا سوم رشته تپانچه رده سنی بزرگسالان را کسب کردند.
علیرضا دانشور از گرمسار در رشته تفنگ بادی رده سنی نوجوانان و جوانان مدال طلا را از آن خود کرد و امیرحسین قاسمی و سید احمدرضا مظلوم حسینی از سمنان به جایگاه دوم و سوم دست یافتند.
مهدی یار خطیبی از دامغان، طاها شادلو از گرمسار و سیدپویا خادمیان از سمنان به ترتیب مقام های اول تا سوم رشته تپانچه رده سنی نوجوانان و جوانان را در این رقابت ها کسب کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز