معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

گشت‌های نظارت بر بازار تشدید شود/ تصمیمات باید به نفع مردم باشد

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۰:۳۷
کد خبر: ۸۱۵۳۹۷
گشت‌های نظارت بر بازار تشدید شود/ تصمیمات باید به نفع مردم باشد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضا در بازار، باید گشت‌های نظارت بر بازار تشدید شود و تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار استان اتخاذ می‌شود باید منافع مردم را در اولویت قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛دکتر حشمت الله عسگری روز چهارشنبه یکم اسفندماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان که به میزبانی سالن کوثر استاندار برگزار شد گفت: از همه حضار و بویژه دادستان مرکز استان به جهت حساسیت و حضور در جلسه و پیگیری موضوعات تشکر می کنم.

وی افزود: آشفتگی و تلاطمی طی ماه های اخیر در بازار ایجاد شد که باید سعی کنیم تا به ثبات برسیم و تصمیماتی اتخاذ شود که به نفع مردم باشد.

عسگری اظهار داشت: باید گزارش گشت‌های بازرسی به شکل روزانه و مکتوب به استانداری اعلام گردد تا امکان ارزیابی های درست را فراهم آورد و در شهرستان‌ها نیز فرمانداران توجه ویژه‌ای داشته باشند تا نظارت به شکل جدی صورت پذیرد.

وی اذعان داشت: در برگزاری نمایشگاه‌ها باید دقت شود تا تداخل در عرضه کالاها و همچنین مشکلات پیرامون قیمت بوجود نیاید و فرمانداران اتفاقات بازار را رصد و با حساسیت بیشتری دنبال نمایند.

معاون استاندار سمنان گفت: درخصوص قیمت مرغ، اختلاف با خارج از استان وجود دارد که باید تمهیدات ویژه ای برای این موضوع داشته باشیم که پیشنهادی برای کارشناسی و تصمیم گیری در جلسه آینده مطرح گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز