معاون استاندار سمنان؛

نشاط افزایی در سمنان نیازمند تدوین برنامه جامع است

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۶:۴۵
کد خبر: ۸۱۸۳۴۴
نشاط افزایی در سمنان نیازمند تدوین برنامه جامع است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نشاط افزایی و ایجاد تغییر در وضعیت عمومی جوانان استان سمنان نیازمند تدوین برنامه جامع و کاربردی است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ نشست شورای ورزش همگانی و ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان با حضور حبیب ا... خجسته پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ، مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.
مجتبی جانعلی در این نشست افزود:سمنان از ظرفیت های قابل توجهی در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی برخوردار است که با همکاری دستگاه های اجرایی می توان برای ورود این فعالان اقتصادی به بخش ورزش اقدام کرد.
وی خاطرنشان کرد: نقطه ضعف اصلی در اجرا نشدن برنامه های جامع و کاربردی ورزشی به صورت قهرمانی و همگانی در سمنان فقدان حامی مالی است که باید برای رفع این چالش و افزایش نشاط آفرینی در استان اقدامات عملیاتی اجرا شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی استان به امر ترویج ورزش توجه داشته باشند و با هم افزایی دولتمردان و سرمایه گذاران می توان ورزش استان را متحول کرد.
جانعلی گفت:سمنان در سال گذشته در اجرای طرح استعدادیابی در بین دیگر استان های کشور شاخص خوبی نداشته است و با برنامه ریزی اصولی برای توسعه کمی و کیفی بخش ورزش سمنان می توان اقدام کرد.
حبیب الله خجسته پور نیز در این نشست گفت: برنامه ای برای افزایش نشاط اجتماعی در سال های گذشته در استان تدوین شد اما این طرح الزام آور برای تمامی دستگاه های اجرایی سمنان نیست.
وی خاطرنشان کرد: تغییر در وضعیت عمومی جوانان استان سمنان باید به صورت موردی بحث و تبادل نظر شود و در نهایت به جمع بندی اصولی برای رفع مشکلات موجود و رسیدن به یک طرح جامع الزام آور و قابل اجرا برسیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اضافه کرد: در اجرای طرح های نشاط آفرین در سمنان جزیره ای عمل نشود و براساس یک برنامه ریزی اصولی برای رفع مشکلات جوانان در بخش های مختلف اقدام شود.
خجسته پور ادامه داد: اجرای اصولی، نظارت و توجه به بازخوردها سه مولفه اصلی و مهم در اجرای طرح های نشاط آفرین در استان سمنان است که مسئولان امر نسبت به اجرای دقیق این منویات اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تصریح کرد: شروع برنامه های نشاط آفرین از ابتدای سال 98 در سمنان باشد و براساس برنامه ریزی اصولی و اجرای دقیق برنامه ها شاهد اتفاق های مهم در این بخش خواهیم بود.
در این نشست با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانداران استان سمنان درباره تدوین برنامه ساماندهی و نشاط آفرینی جوانان استان برای اجرا در سال آینده تبادل نظر شد.
بین 20 تا 30 درصد از جمعیت 702 هزار نفری استان سمنان را جوانان تشکیل می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز