پنجشنبه گذشته برگزار شد:

جلسه مسوولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۲:۴۰
کد خبر: ۸۲۱۸۷۴
جلسه مسوولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: ظرفیت لازم برای پیشرفت و توسعه ورزش و جوانان استان وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، جلسه مسوولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان به ریاست مهران سرپرست، مدیرکل ورزش و جوانان در محل دفتر وی برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به وجود ظرفیت نیروی انسانی متعهد در اداره کل جهت پیشبرد و توسعه ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: وظیفه مهم دستگاه های اجرایی از جمله ورزش و جوانان ،انجام خدمات کامل و مطلوب و پاسخگویی به موقع و درست به مردم می باشد و باید نسبت به انجام وظایف و حوزه کاری مان تعصب داشته تا منتج به نتایج خوب برای مردم و حتی خودمان شود.
وی بر همکاری لازم و پاسخگویی مناسب به سیستم های بالادستی از جمله استانداری و وزارت ورزش و جوانان و پاسخگویی به موقع به مکاتبات اداری، احترام و بروخورد مناسب با ارباب رجوع و گذاشتن وقت و انرژی برای انجام کار درست تاکید کرد.
مدیرکل ورش و جوانان با بیان اینکه در این 9 ماهه گذشته به تهیه و تدوین برنامه راهبردی ورزش و جوانان در تمامی حوزه های کاری پرداختیم، افزود : سال 98 سال شروع اجرای این برنامه راهبردی خواهد بود که ان شا الله شاهد پیشرفت های مهمی در زمینه های مختلف ورزش و جوانان باشیم.
در این جلسه ابلاغ رییس حراست اداره کل ورزش و جوانان به صادق زینی ملک آباد اهدا شد.
در پایان مسوولین ستادی به بیان مسایل و مشکلات حوزه های کاری خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز