برگزاری مجموعه کارگاه های توانمندسازی تشکل های جوانان در شاهرود

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۸:۵۹
کد خبر: ۸۲۳۱۱۶
برگزاری مجموعه کارگاه های توانمندسازی تشکل های جوانان در شاهرود
به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود و با مشارکت سازمان مردم نهاد ندای سلامت، مجموعه کارگاه های توانمدسازی سمن های جوانان به مدت دو روز در اقامتگاه بومگردی کلوت کویر در روستای رضاآباد بخش بیارجمند شاهرود برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مجموعه کارگاه های توانمند سازی ویژه دبیران و اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان شهرستان های شاهرود، دامغان و میامی با حضور ۳۳ نفر به مدت دو روز در اقامتگاه بومگردی کلوت کویر در روستای رضاآباد بخش بیارجمند شاهرود برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود ؛ این مجموعه کارگاه ها با موضوع «آشنایی با اصول و فنون کار گروهی» و «آشنایی با اصول ارتباط موثر و فنون مذاکره» به مدت دو روز و به صورت تمام وقت در اقامتگاه بومگردی کلوت کویر با تدریس دکتر عماد عبادی برگزار گردید.
از دیگر برنامه های جنبی این برنامه می توان به نشست هم اندیشی تشکل های جوانان با معاونت فرهنگی و  امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، موسیقی محلی، رصد ستارگان، کویرپیمایی، رمل نوردی و بازی های عملی شخصیت شناسی و تیم سازی اشاره نمود. 
برگزاری کارگاه های توانمندسازی تشکل های جوانان از اهداف ذاتی و عملکرد متداول معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان بوده که به طور سالیانه برنامه ریزی و اجرا می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز