معاون وزیر راه و شهرسازی کشور در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی :

تنها راه توسعه خراسان جنوبی، رونق تجارت و خدمات است

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۷:۳۵
کد خبر: ۸۲۳۴۸۹
تنها راه توسعه خراسان جنوبی، رونق تجارت و خدمات است
معاون وزیر راه و شهرسازی کشور نیز در این مراسم بیان کرد: تنها راه توسعه استان توسعه تجارت و خدمات است. وی با اشاره به اینکه در کنار این مورد می تواند اهرم های برای تجارت و خدمات را پایدار تر بکند افزود: نیازمند توسعه روابط بیشتر با همسایگانمان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی با حضور محمد باقر نوبخت معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، امینی معاون وزیر راه و شهرسازی کشور، رئیس بنیاد مسکن کشور و 4 نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات استانداری برگزاری شد.

امینی معاون وزیر راه و شهرسازی کشور نیز در این مراسم بیان کرد: تنها راه توسعه استان توسعه تجارت و خدمات است. وی با اشاره به اینکه در کنار این مورد می تواند اهرم های برای تجارت و خدمات را پایدار تر بکند افزود: نیازمند توسعه روابط بیشتر با همسایگانمان هستیم. امینی با تاکید براینکه در سال 93 به اعتبار راه فراه کمک کردید و اعبتارات خوبی برای این محور تخصیص داده شده است گفت: امیدواریم مابقی تعهدات خودمان را در سال اینده انجام دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه راه های خراسان جنوبی نیازمند اعتبارات ویژه است گفت: علاوه بر توسعه راه ها باید بر روی نگهداری آنها سرمایه گذاری کنیم و سرمایه گذاری در راه های کویری یکی از برنامه های سال آینده ما است و نیازمند توسعه این راه ها می باشد. وی ادامه داد: کریدور بندرعباس به سرخس،کریدور مرکز کشور به بازارچه ها به صورت نیمه کاره رها شده است و دولت یازدهم دوباره شروع کرد و این قراردادها با 4 پیمانکار و بدهی 40 میلیاردی هم اکنون در حال فعالیت هستند.

وی مطالبات راه های روستایی استان را از دیگر خواسته های خود از نوبخت دانست و بیان کرد:پیمانکاران راه های روستایی  60 میلیارد تومان طلب دارند. وی خاطرنشان کرد: پهنه شرق کشور مستعد بنادر خشک است و سرمایه گذاری در خراسان جنوبی منجر به توسعه بنادر خشک و رونق تجارت خواهدشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز