گرامیداشت ولادت حضرت علی(ع)

از کارمندان مرد اداره کل ورزش و جوانان تجلیل شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۵:۲۰
کد خبر: ۸۲۴۲۵۹
از کارمندان مرد اداره کل ورزش و جوانان تجلیل شد
به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، از کارمندان مرد اداره کل و شهرستان بیرجند در هتل کوهستان تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، در این مراسم مهران سرپرست، مدیرکل ورزش و جوانان ضمن عرض تبریک ولادت حضرت علی (ع) خاطرنشان کرد: ان شا الله توفیق حاصل شود که در عمل و رفتار، پیرو راه و فرمایش این امام بزرگوار باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان، با اشاره به اینکه سناریو و برنامه ای که در طی چند ماه گذشته برای اداره کل طرح ریزی شده است به پایان رسیده است که ان شا اله بتوانیم در سال 98 آن را به مرحله اجرا درآوریم.
وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ گونه موضوع و مساله ای در سیستم های نظارتی استان و وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد که از این به بعد ههیچ گونه مشکلی برای اداره کل ورزش و جوانان به وجود آید.
وی گفت: در طی این چند ماهه گذشته با ایجاد کار کارشناسی 29 هزار صفحه ای در تمام حوزه های مختلف اداره کل به کمک نیروی انسانی متعهد ، افزود: کار کارشناسی محصول تلاش و تعهد نیروی انسانی اداره کل بوده و بدون شما هیچ گونه پیشرفتی حاصل نمی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: نگاه بسته و فرهنگی که در سیستم اداری ما حاکم می باشد باید اصلاح شده و با بیان اینکه به جای قضاوت به عین واقیعت، قضاوت نسبت به تصوری از واقعیت ها انجام می شود ، یادآور شد : باید با ایجاد فضای تعامل و گفتگو که متاسفانه در اداره کل ورزش و جوانان کم می باشد و استفاده از خردجمعی در پیشبرد اهداف و وظایف کاری خود تلاش بیشتری انجام دهیم.
در این مراسم، از معاونین، مسوولین ستادی اداره کل و کارکنان اداره ورزش و جوانان بیرجند با اهدای هدایای نقدی ، شاخه گل و لوح سپاس تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز