معاون استاندار سمنان؛

گوشت تنظیم بازار در استان بهبود و اصلاح می شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۴:۰۵
کد خبر: ۸۲۵۹۷۵
گوشت تنظیم بازار در استان بهبود و اصلاح می شود
معاون‌ هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: در ستاد تنظیم ‌بازار برای کاهش مشکلات مردم در دریافت گوشت تنظیم بازار تمهیداتی ویژه اندیشیده شده تا شاهد مشکلات فعلی در نحوه عرضه نباشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛دکتر‌ حشمت الله عسگری روز سه شنبه ۲۸ اسفند ۹۷ در آخرین جلسه شورای اداری استان و آیین ‌تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت:دستگاه های اجرایی برای بهتر اجرا شدن عملیات های مدیریت بحران در استان در ایام ‌نوروز به صورت ویژه اهتمام ورزیده و وسایل نقلیه مورد نیاز را در اختیار مدیریت بحران‌استان قرار دهند. 

وی افزود: کشیک های دستگاه های اجرایی تنظیم و به صورت منظم‌اجرا شود و مدیران و فرمانداران نیز به صورت شبانه روز در دسترس باشند. معاون اقتصادی استاندار اظهار داشت:امروز و فردا، دو برابر میزان روزهای عادی، گوشت و مرغ تنظیم بازار به مردم استان عرضه می شود. وی ادامه داد: حدود ۱۰۰۰ تن میوه شب عید در بازار با قیمت مصوب در حال توزیع بوده و در این زمینه مشکلی نداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: در ایام ‌نوروز از ظرفیت های رسانه ها در تمامی امور از جمله خدمت رسانی و نظارت ها به صورت ‌مستمر بهره گیری شده و این‌ اقدامات به اطلاع مردم رسانده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز