مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

جایگاه برتر استان یزد در توسعه ورزش همگانی حفظ شود

۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۲:۴۲
کد خبر: ۸۲۷۸۲۴
جایگاه برتر استان یزد در توسعه ورزش همگانی حفظ شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه حفظ جایگاه و عنوان از کسب آن سخت تر است گفت: باید با برنامه ریزی و تلاش جایگاه برتر استان در توسعه ورزش همگانی حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، مسعود شریعتی در نشست هیات ورزش های همگانی استان یزد ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید و تقدیر از اعضاء هیات ورزش های همگانی استان و شهرستان ها در توسعه و ترویج ورزش همگانی ، گفت:توسعه و نهادینه سازی ورزش در جامعه، نیازمند فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در خصوص اهمیت ورزش است، مردم باید بدانند با کمترین امکانات و هزینه می توان به سمت ورزش روی آورد و در این راه تلاش کنند تا با همکاری سایر سازمان ها و ارگان ها از جمله رسانه ها و دستگاه های ذیربط بستری مناسب برای ورزش آماده شود.

وی افزود: استان یزد در سال های اخیر در راستای توسعه ورزش همگانی گام های خوبی برداشته است و تلاش شده است با برگزاری برنامه ها مختلف مردم را ترغیب به ورزش کردن کند و ورزش در سبد همه خانواده ها قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ریزی توانستیم برای دو سال پیاپی در رقابت با استان های پرجمعیت و کلان شهرها ، عنوان استان برتر در توسعه ورزش همگانی را کسب کنیم که حفظ این جایگاه بسیار مهم و نیازمند تلاشی مضاعف است.

شریعتی با تاکید براینکه چنانچه به دنبال آن هستیم که بتوانیم در جامعه امید و نشاط اجتماعی را ایجاد کنیم، ورزش بایستی تقویت شود خاطرنشان کرد: توسعه و گسترش ورزش همگانی را باید مدنظر قرار داد و در این زمینه سرمایه‌گذاری صورت پذیرد تا بتوانیم با گسترش و توسعه ورزش همگانی، نشاط و سلامت جامعه را تضمین کنیم.

در این نشست امیرعظیم صحت مند رئیس هیات ورزش های همگانی استان یزد به ارائه گزارشی از عملکرد این هیات در سالجاری و همچنین برنامه های پیش بینی شده برای سال آینده پرداخت.

همچنین در پایان از روسای هیات ورزش های همگانی شهرستان بهاباد و مهریز به عنوان هیات های برتر و دیگر هیات های شهرستان ها تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز