مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در کنفرانس ملی منطقه ای جوان خلاق ، ایران پیشرو:

رونمایی از سامانه ملی آنلاین آموزشی کارآفرینی ایران در بیرجند

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۶:۴۷
کد خبر: ۸۳۵۷۳۶
رونمایی از سامانه ملی  آنلاین آموزشی کارآفرینی ایران در بیرجند
وی گفت: سامانه آموزشی آنلاین کارآفرینی به عنوان مرجع در اختیار جوانان کشور قرار خواهد گرفت. وی هدف از ایجاد سامانه آموزشی آنلاین افزایش مهارت جوانان و افزایش بهره وری آنها است.

به گزارش خبرگزرای برنا خراسان جنوبی، مهران سرپست  مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در کنفرانس ملی منطقه ای جوان خلاق ، ایران پیشرو که با حضور مسولان کشوری در سالن اجلاس دانشگاه پیامنور برگزرا شد عنوان کرد: جوانان را در توسعه جوامع نادیده گرفتیم و امروزه نظام آموزش عالی گاهی اوقات  جوانان را تهدید می کند.

سرپرست با بیان اینکه خودشناسی جوانان یکی از مهمترین اولویت های ما است افزود: تا سال 1400 بالغ بر140 سالن ورزشی به استان اضافه خواهد شد. سرپرست با بیان اینکه دولت و سیستم حاکمیت به دنبال توسعه و نشاط اجتماعی است ادامه داد: اشتغال یکی از مهمترین اولویت های دولت و نظام حاکمتی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید براینکه در سال گذشته وزود جدی داشتیم خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان هیچ ماموریتی در ایجاد شغل ندارد اما زمینه سازی و فراهم معرفی ظرفیت های شغلی را انجام داده است. وی گفت: سامانه آموزشی آنلاین کارآفرینی به عنوان مرجع در اختیار جوانان کشور قرار خواهد گرفت. وی هدف از ایجاد سامانه آموزشی آنلاین افزایش مهارت جوانان و افزایش بهره وری آنها است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز