استاندار سمنان:

بیش از ۶ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردم استان سمنان، به لرستان ارسال شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۱:۴۹
کد خبر: ۸۳۶۹۹۰
بیش از ۶ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردم استان سمنان، به لرستان ارسال شد
استاندار سمنان گفت: با همت و تلاش مردم استان سمنان، بیش از ۶ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی برای مردم استان لرستان ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛علیرضا آشناگر در جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان، گفت: با هماهنگی های انجام شده در استان لرستان کمک های نقدی مردم استان به میزان ۱میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان برای مردم استان لرستان ارسال گردید.
وی همچنین افزود: تا کنون مبلغ ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک های غیر نقدی از سوی مردم استان سمنان به استان لرستان ارسال گردیده است.
استاندار سمنان با بیان اینکه آغاز سال نو در بسیاری از استانهای کشور ما همراه با رنج و سختی و زحمت برای مردم بود، گفت: با مردم خوب استان لرستان اظهار همدردی نموده و از زحمات جناب آقای خادمی ، استاندار لرستان تشکر و قدردانی می کنم .‌
وی اظهار داشت: بعنوان یک لرستانی از همه آحاد ملت و بصورت ویژه از نیروهای نظامی و انتظامی در حمایت و یاری رسانی به سیل زدگان قدردانی می کنم. 
آشناگر با بیان اینکه استان سمنان در روزهای پایانی سال ۹۷ برف و بوران بی سابقه ای را تجربه کرد که در برخی موارد ارتفاع برف به ۳ متر نیز رسید، اذعان داشت: ستاد مدیریت بحران استان سمنان در برف و کولاک روزهای پایانی سال، با مدیریت مطلوب موفق شد که جان بیش از ۱۰۰۰ نفر را نجات دهد.‌
وی از رانش زمین در حسین آباد کالپوش که منجر به تخریب ۳۵۰ واحد مسکونی و تخلیه ساکنان این منازل گردید، خبر داد و خاطر نشان کرد: براثر وقوع سیل ، جاده اصلی تهران به مشهد برای ساعاتی مسدود گردید که در آن زمان نیز اهالی خوب استان سمنان از مسافران در راه مانده میزبانی نمودند.
استاندار سمنان با بیان اینکه تا کنون ۹۶ دستگاه ماشین آلات سنگین از استان سمنان به استان لرستان اعزام شده است، گفت: کار دوستان ما در سپاه پاسداران و در منطقه پلدختر ، کار بسیار فوق العاده ای بود که با سرعت هر چه تمام تر به انجام رسید. 
وی به حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر از گروههای جهادی از استان سمنان در استان لرستان اشاره داشت و افزود: هر یک از این عزیزان حداقل ۷ روز در استان لرستان به فعالیت امدادی و خدمات رسانی پرداخته اند.‌
آشناگر در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: موکب اربعین سمنان با ۵۰۰۰ وعده غذای گرم به مردم پلدختر خدمات رسانی نمود و در حال حاضر نیز موکب شهرستان گرمسار با پخت دو هزار غذا در روز در خدمت مردم سیل زده پلدختر و چم مهر می باشد.‌
استاندار سمنان به حضور بیش از ۲۱ نفر از مسئولان استان در قالب چند فرماندار ، شهردار و مدیر کل اجرایی و ستادی استان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان اشاره داشت و گفت: ۵۰ بسته ی ویژه ی لوازم خانگی برای مددجویان سیل زده استان لرستان در آینده ارسال خواهد شد. 
استاندار سمنان در پایان سخنان خود گفت: هدف ما از سفر به لرستان ، انجام هماهنگی های لازم و انجام اقدامات اساسی برای بازسازی اماکن روستایی در چم مهر می باشد که بر این اساس آمادگی داریم که علاوه بر ارائه خدمات به اهالی استان لرستان در لایروبی و پاکسازی منطقه، دو واحد سه کلاسه را نیز با حمایت اتاق بازرگانی استان و همچنین خیر مدرس ساز استان جناب آقای دکتر منصوری کلنگ زنی و احداث نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز