نمایشگاه عکس Loung در شهر جهانی یزد برپا شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۸:۲۲
کد خبر: ۸۳۷۲۴۳
نمایشگاه عکس Loung در شهر جهانی یزد برپا شد
نمایشگاه عکس با عنوان لنگ شامل ۲۳ قطعه عکس رنگی از شهر استانبول در یزد به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، نمایشگاه لنگ شامل ۲۳ قطعه عکس رنگی که در شهر استانبول ترکیه تهیه شده در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و به صورت قاب شاسی است در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

آثار نمایشگاه با نگاهی به کودکان خیابانی شهر استانبول که از سراسر دنیا به این شهر می‌آیند تا هنر خود را برای کسب و کار و آرامش روح مردم حاضر در این شهر به نمایش بگذارند، با نمادی از شهر یزد که ترکیبی مفهومی با پوشاندن ساز برای بیان محدودیت موسیقی در ایران را پدید آورده است.

گفتنی است: مستند صحنه سبکی است که به بیان موضوع صاحب اثر بدون چیدمان و صحنه سازی، فقط با اضافه کردن یک نماد در قاب عکاس، مفهومی نمادین را رقم می‌زند.

محمد علی مقنی زاده دانش آموز سال دوم رشته فتوگرافیک و دارای اختراع و دو عنوان مقام کشوری عکاسی است.

عکاسی جز علایق اصلی او بشمار رفته و با دقت و فراگیری مطالب دو دوره عکاسی پروژه گرا توانسته است سبک مستند صحنه را بخوبی فرا بگیرد و با بیانی اندیشمندانه به مفهوم کم توجهی موسیقی خیابانی در شهر یزد اشاره کند بطوری که نوازنده ساز با نمادی از شهر جهانی یزد عجین شده و عکس به بیان این محدودیت می‌پردازد.

این نمایشگاه نمایشگاه از امروز تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ هر روزه صبح و عصر ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۱ در گالری گنجینه فرهنگ و هنر شهر جهانی یزد پذیرای علاقمندان به هنر و عکاسی است.

گالری گنجینه فرهنگ و هنر شهر جهانی یزد، در خیابان قیام میدان خان واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز