در بیابان های آزادراه تهران – پردیس،

قاتلان مرد ۴۸ ساله : با آبمیوه بیهوشش کردیم و بعد از خفه کردن در چاه انداختیم

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۶:۵۰
کد خبر: ۸۳۹۵۷۵
قاتلان مرد ۴۸ ساله : با آبمیوه بیهوشش کردیم و بعد از خفه کردن در چاه انداختیم
سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از کشف پرونده فقدان منجر به جنایت با انگیزه اختلاف مالی خبر داد .

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا ، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی در توضیح این خبر گفت : 21 فروردین خانمی با مراجعه به کلانتری 124 قلهک به مأموران اعلام کرد : همسرم ( 48 ساله ) ساعت 9 از خانه خارج شد و تا ساعت 6 عصر نیز پاسخگوی تلفن همراهش بود اما پس از آن دیگر پاسخگوی تماس های من نبود تا اینکه تلفن همراهش نیز خاموش شد .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدان افراد" ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

همسر فقدانی با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : همسرم در زمینه خرید و فروش ملک در منطقه پردیس ، بومهن و رودهن فعالیت دارد ؛ صبح روز چهارشنبه مورخه 21 فروردین به قصد ملاقات با یکی از دوستان و همکارانش به نام مسعود . ق ( 35 ساله ) در رودهن از خانه خارج شد اما پس از آن دیگر هیچ اطلاعی از وی ندارم .

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل کار مسعود در بنگاه ... در رودهن ، به تحقیق از وی پرداختند ؛ مسعود در تحقیقات مقدماتی عنوان داشت : قرار بود تا فقدانی ساعت 16 ، روز 21 فروردین به بنگاه من بیاید و حتی پیامکی را در این خصوص برایم ارسال کرد اما پس از آن دیگر هیچ خبری از او ندارم .

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با بررسی اظهارات مسعود  ، انجام تحقیقات میدانی و بهره گیری از اقدامات ویژه پلیسی اطمینان پیدا کردند که فقدانی آخرین بار در محل بنگاه مسعود در رودهن  رؤیت شده است ؛ لذا طی هماهنگی با بازپرس پرونده ، مسعود در مورخه دوم اردیبهشت دستگیر و جهت تحقیقات پلیسی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

مسعود در اظهارات اولیه همچنان اظهارات اولیه ی خود را تکرار کرده اما سرانجام در روز پنجشنبه 5 اردیبهشت  لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت با انگیزه اختلاف میلیاردی بر سر مالکیت یک مجتمع مسکونی در شهر رودهن با فقدانی اعتراف کرد . مسعود در اعترافاتش عنوان داشت که جنایت را با همدستی شاگرد بنگاهش به نام رامین ( 27 ساله ) انجام داده است .  

مسعود در اعترافاتش به کاراگاهان گفت : طی چندین تماس تلفنی از فقدانی خواسته بودم تا برای دیدن و معامله یک مجتمع مسکونی به رودهن بیاید ؛ روز چهارشنبه پس از رسیدن فقدانی به بنگاه ، به بهانه بازدید ساختمان ، به همراه فقدانی و رامین سوار ماشین شدیم ؛ در طی مسیر آبمیوه مسومی را که از قبل آماده کرده بودیم به فقدانی تعارف کردیم و او نیز پس از نوشیدن مقداری از آبمیوه بلافاصله بیهوش شد ؛ به سمت آزادراه تهران – پردیس حرکت کردیم و پس از پیدا کردن مکانی خلوت در بیابان های اطراف ، مقتول را با طناب خفه کرده و جنازه اش را داخل یک گودال دفن کردیم . پس از ارتکاب جنایت نیز ماشین مقتول را در نقطه ای رها کرده و به همراه رامین به بنگاه برگشتیم .

با توجه به اعتراف صریح مسعود به ارتکاب جنایت با همدستی رامین ، رامین نیز در محل بنگاه ... در رودهن دستگیر و پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، اظهارات مسعود را تأیید کرد .

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهمین به ارتکاب جنایت و مدفون کردن جسد مقتول در منطقه ای بیابانی در آزادراه تهران – پردیس ، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه متهمین به محل مدفون شدن جسد اعزام و با راهنمایی متهمین ، جسد مقتول نیز کشف شد . در حال حاضر ، با توجه به احراز وقوع جنایت و اعتراف صریح متهمین ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و هر دو متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داد شدند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز