اولین مرحله رقابت رنکینگ بدمینتون بانوان به میزبانی شاهرود پایان یافت

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۴:۲۲
کد خبر: ۸۴۱۶۸۵
اولین مرحله رقابت رنکینگ بدمینتون بانوان به میزبانی شاهرود پایان یافت
اولین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون بانوان بزرگسال کشور با معرفی نفرات برتر در بخش انفرادی و 2 نفره به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛اولین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون بانوان بزرگسال با حضور 60 بازیکن در انفرادی و 48 بازیکن در بخش دو نفره از 14 استان کشور به مدت سه روز در سالن اختصاصی بدمینتون شهر شاهرود در استان سمنان برگزار شد.
رئیس هیات بدمینتون استان سمنان عصر جمعه در حاشیه این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا افزود: ثریا آقایی از تهران قهرمان بخش انفرادی این رقابت ها شد و ثمین عابدخجسته به نائب قهرمانی از تهران دست یافت.
بهروز موذن افزود: نسیم صفایی و رومینا تاجیک هر 2 از تهران، سوم مشترک مرحله اول رقابت های رنکینگ بدمینتون بزرگسالان را کسب کردند.
وی بیان کرد: تیم ثریا آقایی و نگین امیری پور از تهران در بخش 2 نفره این رقابت ها توانستند مدال طلا را از آن خود کنند.
موذن ادامه داد: تیم 2 نفره حنان کبیری و هاجر کبیری از تهران نیز به نائب قهرمانی مرحله اول رقابت های رنکینگ بدمینتون بزرگسالان دست یافتند.
رئیس هیات بدمینتون استان سمنان یادآور شد: تیم های یم صفایی و حنانه یعقوب زاده از تهران به همراه نرگس افشاری و رومینا تاجیک از تهران به مقام سوم مشترک این رقابت ها دست یافتند.
رقابت های رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان در سه مرحله برگزار می شود.
اولین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسال از یازدهم اردیبهشت 98 آغاز شد و روز جمعه سیزدهم اردیبهشت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز