در دیدار اولین ورزشکار المپیکی کشور با استاندار خراسان جنوبی؛

معتمدیان: امیدواریم اولین مدال آور المپیک از استان خراسان جنوبی باشد

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۷:۳۰
کد خبر: ۸۴۳۰۶۰
معتمدیان: امیدواریم اولین مدال آور المپیک از استان خراسان جنوبی باشد
نجمه خدمتی اولین ورزشکار ایرانی که موفق به کسب اولین سهیمه ورزش ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شده بود به همراه رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با استاندار خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمد صادق معتمدیان، در این دیدار ضمن تبریک موفقیت این بانوی ورزشکار ارزشمند در کسب اولین سهمیه ورزش ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت: امید است اولین مدال المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز از این استان و توسط خانم خدمتی برای کشور به دست آید.

مقام عالی دولت در استان، ضمن تاکید بر سرمایه های ارزشمند نیروی انسانی که در این استان وجود دارد ، گفت: برغم برخی ضعف های زیرساختی در استان ، وجود نیروی انسانی و سرمایه های بی بدیلی که در این استان وجود دارد از مشخصه ها و ویژگی های بارز این استان است.

معتمدیان، با بیان اینکه خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولین کشوری است، افزود: در صورت توجه به استعدادهای ناشناخته ای که در این استان وجود دارد قطعاً توفیقات و موفقیت های بیشتری برای استان و کشور حاصل خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی، بابیان اینکه توجه به ورزش قهرمانی از اولویت های ما در استان است، افزود: خوشبختانه اخیراً اقدامات شایسته ای در این زمینه در استان صورت گرفته و شاهد جهش خوبی در این زمینه در استان بوده ایم.

معتمدیان، در پایان ضمن تقدیر از والدین ، مسئولین استانی و کشوری مرتبط با این موفقیت، گفت: قطعاً کسب این موفقیت ها در سایه تلاش ، برنامه ریزی و حمایت افرادی اتفاق افتاده که امیداوریم این حمایت ها تا حصول نتیجه نهایی که کسب مدال است ادامه داشته باشد؛ این در حالیست که مسئولین استانی نیز آماده کمک و مساعدت لازم هستند.

 

بانو نجمه خدمتی اولین مدال طلای آسیا را برای کشور در تیراندازی به ارمغان آورد

 

علی دادگر، رییس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در ابتدای جلسه با اشاره به اینکه رشته تیراندازی متعلق به پیامبر می باشد که تاکید بر آموزش آن به فرزندان خود داشتند، افزود: تیرادازی یک رشته المپیکی می باشد که بانوان در کنار آقایان برای کشور افتخار آفرینی می کنند.
رییس فدراسیون تیراندازی، خدمتی را از افتخارات ورزش کشور دانست که توانست اولین مدال طلای آسیا را برای کشور در تیراندازی به ارمغان آورد و هم چنین کسب دومین سهمیه المپیک و اولین سهمیه ورزش ایران در بازی های های المیپک 2020 که از 3 منظر کسب اولین سهمیه ایران ،اولین سهمیه تیراندازی و اینکه برای اولین بار در طول تاریخ یک بانوی ورزشکار به دست آورد برای فدراسیون از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که با تبریک به جامعه بزرگ ورزش استان و خانواده تیراندازی و هم چنین خانواده خانم خدمتی ، ان شا الله جوانان و ورزشکاران استان با الگو قرار دادن و ادامه دادن راه خدمتی بتوانند موفقیت های بیشتری کسب کنند.
وی با اشاره به کسب اولین سهمیه ورزش ایران در المپیک2020 توکیو توسط ورزشکار خراسان جنوبی و سردمداری خراسان جنوبی در ورزش تیراندازی کشور، خواستار توجه ویژه استاندار به ورزش استان به خصوص تیراندازی شد.
 
 
یکی از ماموریت های اساسی ما توسعه ورزش همگانی و روستایی است

 

 
مهران سرپرست، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این دیدار، ضمن تشکر از حمایت ها و توجهات شخص استاندار و مجموعه استانداری به ورزش استان ،خاطرنشان کرد: حضور و نوع نگاه استاندار باعث شده است که فضای روان و خوبی در استان ایجاد شود و اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.
سرپرست گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه ارزیابی عملکرد استان های وزارت ورزش و جوانان در وضعیت خوبی قرار دارد و یکی از ماموریت های اساسی ما توسعه ورزش همگانی و روستایی می باشد که خوشبختانه اتفاقات فوق العاده ای نیز در این حوزه به وقوع پیوسته است که توانستیم جزو 5 استان برتر در حوره همگانی و روستایی قرار بگیریم و دومین استان کشور در حوزه ورزشکاران سازمان یافته به تعداد 33 هزار ورزشکار هستیم که بر اساس برنامه ریزی انجام شده در مسابقات ملی و استانی شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه بحث عمده در ورزش استان کم بودن سهم ما در ورزش ملی می باشد، افزود: رشد و توسعه حوزه ورزش قهرمانی با کسب سهمیه هایی که می توانیم در بازی های آسیایی و پارآسیای، المپیک و پارالمپیک کسب کنیم، انجام می شود و یکی از این موارد کسب سهمیه المپیک توسط خانم خدمتی به عنوان افتخار ورزش استان و کشور می باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: در جلسه نشست هم اندیشی هیئت های ورزشی استان که با حضور روسای هیئت ها، نواب رییسان، مسوولین ورزش بانوان شهرستان ها و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها برگزار شد، برنامه های سال 98 به صورت تشریحی با حضور اصحاب رسانه تبیین شد که ان شا الله بتوانیم سهم ورزش استان در سطح ملی را افزایش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز