مدیرکل استاندارد یزد خبر داد:

آغاز بازرسی طرح ویژه ماه رمضان

۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۰:۲۳
کد خبر: ۸۴۳۹۹۱
آغاز بازرسی طرح ویژه ماه رمضان
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت : طرح بازرسی و نمونه برداری ویژه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان در سطح بازارتمامی مناطق استان یزد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمد حسین ماجدی اردکانی بیان داشت: این طرح ویژه که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد ، ازکالاهای پرمصرف مشمول استانداردهای اجباری و تشویقی این ایام که در مراکز توزیع وفروش ، به مردم ارائه  می گردد بازرسی و نمونه برداری انجام می شود.

وی در خصوص جزئیات بازرسی و نمونه برداری گفت: انواع فرآورده های  لبنی، شکر،  زعفران، روغن سرخ کردنی ،روغن در حال پخت زولبیا،بامیه،انواع نبات ،زولبیا و بامیه،انواع خرما و حلواه ارده،شربت پرتغال و آناناس کالاهای مشمول این طرح هستند.

 این مقام مسئول ادامه  داد:البته در طول سال نیز ، بازرسان و کارشناسان تحت پوشش اداره کل در قالب طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد سازی) در سطح بازار استان مشغول بازرسی و نمونه برداری هستند ، ولی در ماه مبارک رمضان به دلیل حساسیت مصرف کالاها ، خصوصاً درحوزه صنایع غذایی ، این طرح حالت ضربتی وویژه دارد.

دبیر کارگروه استاندارد سازی و ارتقائ کیفیت کالا و خدمات استان یزد در پایان گفت:متعاقب با زرسی ها و نمونه برداری هایی که صورت می پذیرد، کارشناسان استاندارد می توانند از طریق آزمونها و کنترل های که برروی مواد مصرفی مردم انجام می دهنداز رسیدن مواد غذایی ، سالم ،بهداشتی و با کیفیت به دست شهروندان روزه دار استان ،اطمینان حاصل نمایند،ضمن این که به دلیل ویژه بودن طرح ،صدور نتایج آزمون و گزارش موارد مربوطه دراسرع وقت انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز