رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد:

اصلی ترین هدف از عضویت دانش آموزان درسازمان دانش آموزی دستیابی به تربیت اجتماعی است

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۶:۳۰
کد خبر: ۸۴۴۹۲۸
اصلی ترین هدف از عضویت دانش آموزان درسازمان دانش آموزی دستیابی به تربیت اجتماعی است
رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد: بیان داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت اجتماعی و نشاط بخشی اجتماعی دانش آموزان تاکید شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد به نقل از ایرنا، حسینعلی ملانوری به مناسبت سالروز تشکیل سازمان دانش آموزی (21 اردیبهشت) بیان داشت: 70 درصد دانش آموزان عضو، دختر و مابقی پسر هستند و عضویت دانش آموزان در این سازمان براساس علاقه و انگیزه صورت می گیرد.

وی اصلی ترین هدف از عضویت دانش آموزان را در این مجموعه دستیابی به تربیت اجتماعی اعلام کرد و ادامه داد‌: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت اجتماعی و نشاط بخشی اجتماعی دانش آموزان تاکید شده است.

رئیس سازمان دانش آموزی یزد اظهار داشت‌: برای نخستین بار در سال‌جاری یکی از دانش آموزان استان به هیات رئیسه مجلس دانش آموزی کشور راه یافته است.

وی تصریح کرد: فردا برای اولین بار در آموزش و پرورش کشور نیز بخشی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت نمادین توسط سارا فلاح دانش آموزی یزدی عضو این سازمان مدیریت و اداره می‌شود که مایه خرسندی برای استان است.

ملانوری شعار اصلی این سازمان را همفکری، همدلی و همکاری اعلام کرد و گفت‌: ‌دانش آموزان عضو این سازمان در تشکل های مختلف ساماندهی شدند.

وی در ادامه به برنامه های سالروز تشکیل سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، غبار روبی گلزار شهدا، همایش مربیان پیشتاز و دیدار دانش آموزان عضو با سالمندان از جمله این برنامه ها است.

وی اظهار داشت: مسابقات و جشن های مختلفی در سطح شهرستانها و مناطق مختلف استان به همین مناسبت برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز