۲جوان در رودخانه های کهگیلویه و بویراحمد غرق‌شدن

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۹:۱۸
کد خبر: ۸۵۳۱۲۴
۲جوان در رودخانه های کهگیلویه و بویراحمد غرق‌شدن
مدیر حوادث فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از فوت 2جوان و مصدومیت 1نفر بعلت غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و دریاچه‌های این استان خبرداد.

به گزارش گروه استانهای برنا؛ منطقه کهگیلویه و بویراحمد "جلال پوران فرد" از غرق شدگی جوان ۲۰ ساله شیرازی در رودخانه کلات دشمن زیاری شهرستان کهگیلویه خبرداد و گفت: این اتفاق در ساعت ۱۸ بعدازظهر روز پنجشنبه، ۹ خردادماه رخ داد که متاسفانه یک جوان ۲۰ ساله شیرازی بعلت غرق شدگی جان خود را از دست داد . 

وی افزود: زمانیکه آمبولانس دیشموک جهت انتقال یک مصدوم کودک سه ساله که در تصادف موتور سیکلت دچار شکستگی ران شده بود و به طرف دهدشت در حرکت بود در مسیر نزدیک به منطقه قلعه دختر رودخانه کلات دشمن زیاری مردم با صدای بلند تقاضای کمک کردند . 

مدیر حوادث فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بلافاصله با توجه به وضعیت بحرانی، 2 تکنسین اورژانس به کمک غرق شدگی رفتند و به مدت ۳۰ دقیقه احیا کردند اما با توجه به مدت طولانی بودن غرق شدگی در آب متاسفانه احیا بی نتیجه ماند . 

پورانفرد تصریح کرد: بنا به اطلاعات کسب شده این جوان اهل شیراز ۲۰ ساله بوده و بعنوان کارهای تاسیساتی در آن منطقه حضور داشتند که جهت شنا در آب رودخانه به آنجا رفته بودند . 

وی ادامه داد: همچنین روز جمعه، 10 خرداد ماه ساعت 14 یک مورد غرق شدگی در دریاچه "برم سفید" کاکان شهرستان بویراحمد برای جوان 34 ساله به همراه خانواده جهت تفریح به منطقه رفته بود رخ داد و پس از 30 دقیقه در آب بودن توسط نیروهای مردمی بیرون کشیده شد.

مدیر حوادث فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: زمانی که این حادثه به اورژانس گزارش شد، تکنیسین های اورژانس هوایی خود را به محل حادثه رساندند اما متاسفانه بعلت زیاد در آب بودن هیچ گونه علائم حیاتی نداشت.

پورانفرد بیان کرد: جهت احتیاط بیشتر پس از 30 دقیقه احیاء پیشرفته در محل حادثه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد اما تلاش های اورژانس بعلت به موقع اطلاع ندادن بی نتیجه ماند و این جوان جان باخت.

وی اظهارکرد: حدود ساعت 15 روز جمعه، دهم خرداد ماه نیز یک جوان 30 ساله دیگر در روستای "شادگان" شهرستان باشت برای شنا در اب دریاچه روستا رفته بود که پس از شیرجه رفتن در آب دچار مصدومیت شدید شد.

مدیر حوادث فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه توسط پرسنل اورژانس با بالگرد اورژانس هوایی جهت مداوا به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال یافت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز